کد خبر : 250761
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 22:50
-

صدر جدول اسپانیا از دست ایرانی‌ها پرید

صدر جدول اسپانیا از دست ایرانی‌ها پرید

پالما در حضور فوتسالیست‌های ایرانی خود نتوانست مقابل کارتاگنا به برتری دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم مایورکا پالما که حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور را در فهرست بازیکنان خود برای این مسابقه داشت، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (به وقت ایران) به مصاف تیم رده نُهمی کارتاگنا رفت.

تیم فوتسال مایورکا پالما که پس از کسب چهار پیروزی پیاپی در آخرین مسابقه خود در لیگا ناسیونال اسپانیا برابر اینتر موویستار مغلوب شده بود، امروز این فرصت را داشت تا در صورت برتری مقابل کارتاگنا دوباره صدرنشین شود و بالاتر از بارسلونا قرار بگیرد که این اتفاق برای آنها نیفتاد.

مایورکا پالما در مسابقه خارج از خانه امروز مقابل تیم کارتاگنا و در حالی که دروازه‌بانش نمایش فاجعه باری داشت، در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد تا ۱۲ امتیازی و در رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا بماند و نتواند بالاتر از بارسلونا ۱۳ امتیازی، دوباره به صدرنشینی برسد.

حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که پیش از این در پنج مسابقه تیمش ۵ گل به ثمر رسانده و یکی از برترین گلزنان لیگا ناسیونال اسپانیا بود، امروز مثل مسلم اولادقباد و سالار آقاپور نتوانست این کار را انجام بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.