کد خبر : 250953
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 17:10
-

مرادیان: سه امتیاز شهرداری ساوه از گلزنی من مهمتر بود/ شخصیت لیگ‌برتری نوین تیم در حال شکل‌گیری است

مرادیان: سه امتیاز شهرداری ساوه از گلزنی من مهمتر بود/ شخصیت لیگ‌برتری نوین تیم در حال شکل‌گیری است

بازیکن گلزن شهرداری ساوه گفت: پیروزی در دیدار با ایرالکو از گلزنی من در دربی مهمتر بود.

حمیدرضا مرادیان زننده تک گل پیروزی‌بخش شهرداری ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی بسیار سخت و مهمی بود خصوصا ما که به ۳ امتیاز بازی نیاز داشتیم تا شرایط جدولی خودمان را بهتر کنیم و برای رسیدن این مهم در بازی خانگی خود هم قسم شده بودیم. 

 

او ادامه‌ داد: خدا را شکر می‌کنم که با زحمت تک‌تک بازیکنان و راهنمایی‌های کادر فنی و آنالیز واقعا خوبی که از تیم اراک داشتیم، توانستیم بازی را ببریم و تیم را در جدول بالاتر ببریم. 

 

بازیکن شهرداری ساوه در خصوص جو دربی استان مرکزی تصریح کرد: شرایط بازی حساسیت خاص خودش را داشت و هر دو تیم ۳امتیاز بازی را لازم داشتند ولیکن شش امتیازی بودن بازی هم باعث نشد که تمرکز ما از بین برود و در نهایت هم به هدف‌مان رسیدیم. 

 

او به روند رو به رشد تیمش اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تیم ما جوان بسته شده و تازه از لیگ یک به لیگ‌برتر آمده، اولین هدف ما حفظ جایگاه تیم در لیگ‌برتر و بعد از آن رتبه مناسب و در شان و شخصیت تیم شهرداری، شهر خوب ساوه و مردمان خوبش است. شخصیت لیگ‌برتری ما با سابقه گذشته‌ خود دوباره در حال شکل‌گیری است. 

 

مرادیان ادامه داد: وضعیت تیم خوب است و باشگاه هم تا به اینجا به خوبی به تعهدات خود عمل کرده که جا دارد اینجا به تیم مدیریتی شهرداری ساوه خسته نباشید بگویم. 

 

این بازیکن خلیل‌آبادی شهرداری در مورد وضعیت خودش نیز تاکید کرد: من هم خدا را شکر شرایط خوبی دارم و انگیزه بالایی برای رسیدن به اهدافم دارم. البته که بخاطر یکسری از مصدومیت‌های اول فصل از جدول گلزنان عقب افتادم ولی رفته رفته با کمک تیم پزشکی و کادر فنی به شرایط خوب خودم رسیدم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.