کد خبر : 250927
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 12:36
-

واکنش تند هافبک سابق پرسپولیس به عدم انتخاب طیبی در جمع برترین‌های AFC/ منصوری: وقتی فدراسیون بدون VAR کاندید شده، نبود طیبی تعجب ندارد!

واکنش تند هافبک سابق پرسپولیس به عدم انتخاب طیبی در جمع برترین‌های AFC/ منصوری: وقتی فدراسیون بدون VAR کاندید شده، نبود طیبی تعجب ندارد!

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس با طعنه به انتخاب فدراسیون فوتبال در جمع برترین‌های AFC از عدم انتخاب طیبی در جمع برترین‌های سال فوتسال آسیا انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، عدم انتخاب حسین طیبی در جمع برترین‌های سال فوتسال آسیا در فصلی که این کاپیتان افتخارآفرین فوتسال ایران انواع و اقسام افتخارات را در فوتسال اسپانیا و اروپا را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین در تیم‌ملی ایران با کسب عنوان آقای گلی مسابقات کسب کرده، باعث واکنش‌های پیدا و پنهانی علیه این کج‌ سلیقگی AFC شده است.

حسین طیبی که مشخصا باید دلخور از عدم حضورش در لیست باشد با انتشار استوری تبریکی به مسلم اولادقباد و سعید احمدعباسی نسبت به دو بازیکن هم دسته خود اقدام قابل تحسینی را انجام داد و به فوتسال ایران تبریک گفت اما همچنان انتقادها نسبت به چرایی این اقدام کنفدراسیون فوتبال در عدم حضور او در جمع برترین‌های آسیا وجود دارد.

تندترین انتقاد را محمد منصوری هافبک سابق پرسپولیس داشت که با انتشار استوری طعنه‌آمیزی به نبود VAR در فوتبال ایران و انتخاب فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از کاندیداهای سال AFC اشاره کرده و غیبت حسین طیبی در لیست برترین‌ها را در چنین شرایطی، غیرمتعارف ندانسته بود.

 

گفتنی است تلاش‌های خبرنگار Fut5al در رسیدن به الگوریتم و ساز و کار کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتخاب کاندیداهای سالانه تاکنون بی نتیجه بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.