کد خبر : 250960
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 9:58
-

کوسه‌های جنوب، شعار جالب هواداران بندرعباس/ پالایش بنرهای تبلیغاتی را به احترام حضور پرتعداد تماشاگران بندری جمع کرد

کوسه‌های جنوب، شعار جالب هواداران بندرعباس/ پالایش بنرهای تبلیغاتی را به احترام حضور پرتعداد تماشاگران بندری جمع کرد

تیم پالایش نفت بندرعباس سومین پیروزی فصل را با تماشاگرانش جشن گرفت و به جایگاه آرامش‌بخش جدول تکیه زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پیروزی دو بر یک شاگردان بزوال برابر فولاد زرند نه فقط برتافته از کسب سه امتیاز، بلکه از کیفیت بازی‌شان بود و احتمالا یکی از بهترین بازی‌های این تیم طی فصل لیگ برتر به شمار می‌رود. همسازی بازیکنان، رهبری تیم، استراتژی بازی‌شان، سرعت فراوان و دفاع فوق العاده‌شان، همگی این‌ها معرکه بودند. در هفته نهم این تیم زندگی خود را احیا شده یافتند و صد البته که این در بهترین زمان ممکن رخ داد. اگر پالایش نفت در مصاف با مهمان پایین جدولی به هر نتیجه‌ای جز پیروزی دست می‌یافت، در حال حاضر به جای حضور در رتبه هفتم باید خود را در رده یازدهم جدول نگاه می‌کردند و در منطقه قرمز دست و پا می‌زدند.

شعار طرفداران بندری در نوع خود جالب بود، آن‌ها بازیکنان تیم را “کوسه‌های جنوب” صدا می‌زدند. پالایش تا به اینجای فصل عملکردی کاملا متوسط را بر جای گذاشته است. آن‌ها به سه پیروزی رسیده‌اند، سه مرتبه به تساوی قناعت کرده‌اند و سه بار به شکست تن داده‌اند. با این وصف، به بومی‌گرایی‌شان می‌نازند و ۷۵ درصد تیم خود را با بازیکنانی جوان و بومی بسته‌اند تا پای به آوردگاه بزرگ فوتسال ایران بگذارند.

امیرحسین دهقانی، محمدحسین بازیار و علی جوذری همانند عقربه‌های ساعت به خوبی با هم تناسب پیدا کرده‌اند. این سه بازیکن به اعتقاد مربیان تیم‌ملی در آینده اسکلت تیم‌‌ملی بزرگسالان را تشکیل می‌دهند و برای تصاحب پیراهن تیم‌‌ملی در هفته‌های اخیر خوش درخشیده‌اند. محض نمونه امیرحسین دهقانی پس از رهایی از بند مصدومیت، در دیدار با فولادزرند بهترین بازیکن تیمش بود و محمدحسین بازیار گل دوم و پیروزی‌بخش تیمش را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

اما اتفاق ویژه دیگر این بازی حضور پرتعداد و ویژه تماشاگران بندری نسبت به دیدارهای قبلی در بازی با فولازرند بود که باعث تقدیر و تشکر باشگاه پالایش نفت از سکوهایی شد که به واقع در این بازی سوزن‌انداز نبود. باشگاه پالایش بنرهای تبلیغاتی سکوهای کنار زمین را هم به احترام استقبال بی‌نظیر هوادارانش جمع کرده بود تا تماشاگران بندری روبروی جایگاه بتوانند تا پایین‌ترین ردیف‌های سالن فجر نشسته و بازی تیمشان را نظاره کنند.

اتفاق مهم جمع کردن بنرها در روزی که بازی پخش‌زنده تلویزیونی بود و قطعا هر اسپانسری حساب ویژه‌ای روی تبلیغاتش دارد، حکایت از اهمیت باشگاه بندری به شور و نشاط در میان علاقمندان به ورزش در هرمزگان داشت که بیشتر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی باشگاه پالایش نفت بندرعباس را عیان می‌کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.