کد خبر : 251038
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 22:39
-

تقی‌پور: مس نماینده میلیون‌ها هوادار آذری است/ رتبه ملاک قدرت حریفان ما نیست

تقی‌پور: مس نماینده میلیون‌ها هوادار آذری است/ رتبه ملاک قدرت حریفان ما نیست

سرمربی مس سونگون ورزقان از رویارویی با شهرداری ساوه گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مس سونگون فردا در یکی از بازی‌های هفته دهم لیگ‌برتر مهمان شهرداری ساوه است. اسماعیل تقی‌پور در مورد این بازی گفت: بعد از پیروزی خانگی مقابل پوشاک حافظ ساری فرصت زیادی برای آماده‌سازی جهت حضور در بازی مقابل شهرداری ساوه نداشتیم. در این فرصت کم بلافاصله ریکاوری کردیم و طی چند جلسه تمرینی که داشتیم خود را برای رویارویی با شهرداری آماده کردیم. 

 

سرمربی مس سونگون با بیان اینکه تیمش نماینده چند میلیون هوادار است، تاکید کرد: مثل هفته گذشته این بار هم می‌گویم که در رویارویی با حریفان ملاک‌مان رتبه جدول آنها نیست. هر تیمی که در لیگ‌برتر حضور دارد شایسته احترام است و می‌تواند خطرناک باشد. ما هم می‌دانیم که یک تیم بزرگ هستیم و نماینده میلیون‌ها هواداری هستیم که حامی ورزش آذربایجان هستند و نتایج تیم‌های بزرگی چون مس سونگون برایشان مهم است. وظیفه‌مان تلاش حداکثری برای شادی و جلب رضایت این عزیزان است. 

 

او در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: از نظر روحی و فنی شرایط تیم را مطلوب ارزیابی می‌کنم. خوشبختانه محمد شجری هم بعد از غیبت در بازی گذشته سلامتی‌اش را بازیافته و این هفته کنارمان حضور دارد. ملی‌پوشان‌مان هم طی این چند روز فرصت تمرین کردن با تیم را داشتند و کاملا مهیای این دیدار هستیم. تنها جای خالی‌مان برای مهدی جاوید است که محرومیتش پابرجاست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.