کد خبر : 251056
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 20:11
-

هفته دهم لیگ‌برتر فوتسال؛

آناصنعت نوار پیروزی‌های گیتی‌پسند را قطع کرد/ مس به صدرنشینی امیدوار شد/ مقاومت ترمز سفیر در خانه را کشید/ گهرزمین در تعقیب مدعیان+ جدول

آناصنعت نوار پیروزی‌های گیتی‌پسند را قطع کرد/ مس به صدرنشینی امیدوار شد/ مقاومت ترمز سفیر در خانه را کشید/ گهرزمین در تعقیب مدعیان+ جدول
روز نخست از هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور با برگزاری شش مسابقه خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روز نخست از هفته دهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری شش مسابقه خاتمه یافت.

در قم، تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان درحالی که با یک گل از میزبانش پیش افتاده بود اما نتوانست برتری خود را حفظ کند و با دریافت گل تساوی به کسب یک امتیاز از این دیدار دشوار رضایت داد.

در ساوه، تیم دوم جدولی مس سونگون از توقف گیتی‌پسند نهایت استفاده را برد و موفق شد میزبانش شهرداری ساوه را با ۲ گل شکست دهد تا فاصله امتیازی خود با صدر جدول را کاهش دهد. 

قعرنشین جدول یعنی فولاد زرند در خانه به مصاف کراپ الوند پر مُهره رفت و در جدالی نزدیک توانست حریف قدرتمندش را ۲ بر یک با شکست بدرقه کند تا نخستین پیروزی خود در فصل جدید را جشن بگیرد.

در تهران، سفیرگفتمان در تقابل با مقاومت البرز با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

در تقابل تیم‌های هم استانی ایرالکو اراک و سن‌ایچ ساوه، تیم میهمان عملکرد بهتری از خود نشان داد و در پایان ۵ بر یک موفق شد میزبانش ایرالکو را شکست دهد.

در آخرین مسابقه از روز نخست هفته دهم، تیم پوشاک حافظ در ساری پذیرای گهرزمین سیرجان بود که در پایان و در جدالی که ابتدا با یک گل عقب افتاده بود،موفق شد ۲ بر یک میزبانش را شکست دهد تا همچنان به تعقیب مدعیان ادامه دهد.

آخرین مسابقه از هفته دهم نیز روز شنبه میان تیم‌های فرش آرا مشهد و پالایش نفت بندرعباس به میزبانی فرش آرا برگزار می‌گردد.

نتایج کامل دیدارهای امروز و جدول بازی‌ها به شرح زیر است:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.