کد خبر : 251099
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 20:43
-

تقی‌پور: با مدیریت بازی سه امتیاز را از شهرداری ساوه گرفتیم/گفتم هرگز به داور اعتراض نکنید

تقی‌پور: با مدیریت بازی سه امتیاز را از شهرداری ساوه گرفتیم/گفتم هرگز به داور اعتراض نکنید

سرمربی مس سونگون ورزقان از پیروزی بیرون از خانه مقابل شهرداری ساوه گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مس سونگون در یکی‌ از بازی‌های هفته دهم لیگ‌ برتر میزبانش شهرداری ساوه را با دو گل شکست داد تا فاصله‌اش با صدر به دو امتیاز کاهش یابد. اسماعیل تقی‌پور در پایان این دیدار گفت: خدا را شکر می‌کنم که باتجربه عمل کردیم و بردیم. بازی سختی بود و در طول هفته نیز به بچه‌ها گفته بودم که شهرداری در ساوه با حضور تماشاگرانش تیم خطرناکی است. دو گل به ثمر رساندیم و با تجربه بالای بازیکنانمان توانستیم بازی را با پیروزی پشت‌سر گذاشته و دست پر به خانه برگردیم. 

 

سرمربی مس سونگون افزود: به تیم حریف و هوادارانش خسته نباشید و تبریک می‌گویم. شهرداری از نظر فنی عملکرد خوبی داشت و هوادارانش نیز برای تیم محبوب خود سنگ تمام گذاشتند. 

 

تقی‌پور به داوری بازی اشاره کرد و تصریح کرد: تیم ما در طول بازی اعتراضی به قضاوت نداشت و در شرایطی که تیم حریف مکررا به داور اعتراض می‌کردند به شاگردانم تاکید کرده بودم که واکشنی به تصمیمات داور نداشته باشند. 

 

او به مدیریت بازی بعد از دو گل زده مس اشاره کرد و گفت: بر اساس شرایط بازی، کار را پیش بردیم و بعد از گلی که به ثمر رساندیم بازی را مدیریت کردیم. خوشبختانه بچه‌ها نکاتی که گفته بودیم را به خوبی رعایت کردند تا این نتیجه به دست آمد. از تک‌‌تک آنها ممنونم و امیدوارم که بتوانیم همین روند را ادامه فصل ادامه دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.