کد خبر : 251218
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 11:52
-

بازگشت دروازه بان مس به تنظیمات کارخانه + عکس ها

بازگشت دروازه بان مس به تنظیمات کارخانه + عکس ها

علیرضا صمیمی ستاره بی و چون و چرای مس سونگون در بازی با شهرداری ساوه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که تصور می شد مس سونگون در خانه شهرداری ساوه به یک برد آسان دست پیدا کند، مسی ها از یک جهنم سه امتیاز را بیرون کشیده و یکی از حیاتی ترین پیروزی های خود را کسب کردند.

در روزی که ساوجی ها حتی پنالتی هم از دست دادند، گل به خودی بازیکن این تیم و فرصت طلبی فرهاد فخیم باعث شد تا سه امتیاز به حساب لاله های نارنجی واریز شود.

با این حال آنچه سه امتیاز مسی ها را تضمین کرد درخشش فوق العاده علیرضا صمیمی بود. دروازه بانی که سال ها سند ششدانگ دروازه تیم ملی را به نام خود زده بود و در سال های اخیر نقش غیر قابل انکاری در قهرمانی های مس داشت در فصل کنونی کمتر فرصت عرض اندام پیدا کرد به خصوص در بازی اول که پس از چند اشتباه، از سوی تقی پور نیمکت نشین شد و جای خود را به دیگر دروازه بان جوان تیم ملی یعنی مهدی رستمی ها داد با این حال صمیمی با صبر و حوصله توانست بار دیگر خود را به دروازه مس رسانده و در بازی مقابل شهرداری ساوه به تنظیمات کارخانه برگردد. 

کسانی که این بازی را از نزدیک دیدند از درخشش خارق العاده دروازه بان مس شگفت زده شده و برای خداحافظی او از تیم ملی “صد حیف” را به زبان آوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.