کد خبر : 251216
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 11:36
-

حضور یک چهره عجیب در ترکیب سفیر گفتمان مقابل مقاومت البرز+ عکس ها

حضور یک چهره عجیب در ترکیب سفیر گفتمان مقابل مقاومت البرز+ عکس ها

در عکس تیمی سفیر گفتمان پیش از بازی با مقاومت البرز،غریبه ای آشنا دیده شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، یکی از دیدار های جذاب هفته دهم لیگ برتر تقابل سفیر گفتمان تهران و مقاومت البرز بود. دیداری که تصور می شد با یک برد آسان برای سفیر همراه باشد در نهایت با یک تساوی دشوار برای این تیم به پایان رسید.

در شروع بازی مقاومتی ها جنگنده تر و با برنامه تر کار کرده و توانستند برتری خود را با زدن یک گل دیکته کنند اما پس از این گل، آنها به لاک دفاعی فرو رفته و گرچه در چندین ضد حمله خطرناک ظاهر شدند اما این سفیر گفتمان بود که حملات متعددی روی دروازه حریف داشت تا درنهایت روی پاورپلی به گل تساوی برسد.

جدا از درخشش علیرضا حمدالهی در درون دروازه مقاومت، چهره ویژه این بازی علی رهنما بود. کاپیتان فصل گذشته سفیر گفتمان که در فصل جدید بازوبند کاپیتانی مقاومت را به بازو بسته بود مقابل تیم سابقش انگیزه زیادی داشت. او بارها در جریان بازی جنگنده و البته خشن ظاهر شد تا نشان دهد با وجود سن بالا همچنان شرایط مناسبی دارد.

نکته جالب اما حضور او در عکس تیمی سفیر گفتمان پیش از شروع بازی بود. رهنما با حضور در جمع بازیکنان سفیر با این تیم عکس یادگاری گرفت و پس از پایان بازی نیز با انتشار آن در صفحه شخصی خود نوشت: “فوتسال بهانه است، رفاقت ها ماندنی است” تا به نوعی از هم تیمی های سابق خود در تیم سفیر نیز به عنوان رفقایی همیشگی نام ببرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

آقا خداوکیلی این چی بود؟
بابا دقت کنید موقع مطلب گذاشتن به شعور مخاطب توهین نشه