کد خبر : 251233
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 14:06
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

دبل در برد بیرون از خانه، سن‌ایچ را مغرور نخواهد کرد/ صبوری کردند چون به توان تیم یقین داشتند/ ۴۰دقیقه ایرالکو را پرس کردیم

دبل در برد بیرون از خانه، سن‌ایچ را مغرور نخواهد کرد/ صبوری کردند چون به توان تیم یقین داشتند/ ۴۰دقیقه ایرالکو را پرس کردیم

سرمربی سن‌ایچ  ساوه گفت: دو برد خوب بیرون از خانه را برابر تیم‌های مقاومت و ایرالکو اراک آوردیم اما هیچگاه مغرور نخواهیم داشت چون هنوز کار داریم.

جواد اصغری‌مقدم پس از پیروزی مقابل ایرالکو اراک در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: دو برد درخشان بدست آوردیم و خدا را شکر که به لیگ بازگشتیم. بازی با ایرالکو، بازی خیلی خوبی بود و باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. ابتدا به مجموعه خوب ایرالکو و سپس باشگاه سن‌ایچ که صبوری کردند چون میدانستند که تیم ما تیمی نیست که در پایین جدول جا خوش کند و یقین داشت که کم کم روزهای خوبش خواهد رسید.

او افزود: با حل شدن مشکلات اول فصل و خاتمه اتفاقات مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها به شرایط ایده‌آل نزدیک شده‌ایم. ما در همین بازی روز گذشته با اینکه حریف میزبان بود و بازی خوبی هم انجام داد اما برتری خودمان را به حریف دیکته کردیم و توانستیم از اول پرتلاش و با شهامت و با ۴۰ دقیقه پرس منهای چند دقیقه پاورپلی ناموفق حریف، بازی خودمان را مسلط بر میدان کنیم.

سرمربی سن‌ایچ ساوه تنها نقطه ضعف تیمش را گل نکردن توپ‌های آخر دانست و تصریح کرد: متاسفانه ما مثل بازی‌های قبلی در نیمه اول در امر گلزنی خوب نبودیم و باز هم به مشکل خوردیم و ممکن است در بازی‌های سنگین‌تر به همین خاطر مثل دیدارهای اوایل فصل تنبیه شویم. البته که در نیمه دوم توانستیم گل‌هایمان را زیاد کنیم و با گل‌های زیاد ایرالکو را ببریم. جایگاه ایرالکو این جای جدول نیست و آنها هم شایسته هستند که بالاتر بیایند.

اصغری‌مقدم به برنامه خود تا پایان نیم فصل اول اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا مثل این دو هفته آخر به جایگاه اصلی خودمان برسیم. این دو برد ما را هرگز مغرور نخواهد کرد چون هنوز امتیازات از دست رفته زیاد هست که باید جبران کنیم. تلاشمان را بیشتر می‌کنیم چون مشکلاتمان در امر گلزنی مشهود هست و بایست برطرف کنیم. انشاالله در دو سه هفته پایان نیم فصل تلاش می‌کنیم که حداکثر امتیازات لازم را کسب کنیم.

گفتگو از: سید حامد اردهالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.