کد خبر : 251225
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 12:27
-

دستان بالای ایرالکو مقابل هم استانی ها+ عکس ها

دستان بالای ایرالکو مقابل هم استانی ها+ عکس ها

تیم ایرالکو اراک انتظارات را بر آورده نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، ایرالکو اراک که با صعود به لیگ برتر انتظار می رفت یکی از تیم های نیمه بالای جدول باشد با گذشت ۱۰ هفته از رقابت ها اتتظارات را برآورده نکرده است.این تیم با کسب تنها سه پیروزی در ۱۰ بازی خود و پذیرش ۶ شکست نشان داده که مسیر دشواری در ادامه لیگ برتر برای رسیدن به نیمه بالای جدول دارد.

این تیم پس از پیروزی مقابل مقاومت البرز در هفته هشتم، این فرصت را داشت تا در دو تقابل با تیم های بحران زده ساوجی، شرایط خود در جدول را بهبود ببخشد اما شاگردان رضا کردی در هر دو دربی استان مرکزی، دست ها را بالا برده و قافیه را به تیم های شهرداری و سن ایچ ساوه باختند تا در فاصله ۶ امتیازی با انتهای جدول ، در رده نازل یازدهم قرار بگیرند.

پس از شکست مقابل سن ایچ ساوه، با تصمیم مدیریت باشگاه آلومینیوم اراک، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال این باشگاه به دلیل کسب نتایج ضعیف اخیرشان با جریمه ۱۰درصدی مواجه شدند تا اولین شوک به این تیم وارد شود.

این در حالی است که ایرالکو در سه هفته آتی تا پایان نیم فصل، سه بازی بسیار دشوار با تیمهای دوم، سوم و چهارم جدول دارد که اگر رضا کردی نتواند امتیازات لازم را از این سه بازی دشت کند حاشیه امنیت خود را از دست داده و جایگاهش را لغزان و متزلزل خواهد دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.