کد خبر : 251211
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 10:09
-

صبوری:می‌توانستیم برنده دوئل با اصفهانی‌ها باشیم

صبوری:می‌توانستیم برنده دوئل با اصفهانی‌ها باشیم

سرمربی تیم آناصنعت پاسارگاد قم گفت: در بازی با گیتی‌پسند سعی کردیم فنی و تماشایی بازی کنیم، تیم قم در این بازی می‌توانست برنده دوئل با اصفهانی‌ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین صبوری سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی تیمش، اظهار داشت: بعد از گذشت یک هفته پر استرس تلاش کردیم با توجه به زمان کم به لحاظ روحی و روانی تیم را آماده کنیم و در این زمینه بچه ها و باشگاه کمک کردند تا بازی مردانه‌ای را امروز انجام دهیم.

وی افزود: تماشاگرانی که بازی را دیدند شاهد هستند که قمی‌ها می‌توانستند برنده دوئل با اصفهانی‌ها باشند. قدر فرصت‌ها را ندانستیم و در روزهای آینده سعی می‌کنیم با تمرینات این ضعف را حل کنیم.

صبوری تصریح کرد: تیم گیتی‌پسند برای قهرمانی بسته شده و چندین بازیکن ملی پوش را در اختیار دارد اما با این حال با توجه به از دست دادن بازیکن و مشکلاتی که داشتیم بازی زیبا و تاکتیکی به نمایش گذاشتیم و هوادارن نیز حمایت کردند و امروز روز خوبی برای آنا صنعت قم بود.

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در خصوص جدایی قاسم عروجی از تیم خاطرنشان کرد: عروجی بازیکن بزرگی است و در این شرایط که همه تیم را بسته‌اند پیدا کردن بازیکن جایگزین برای وی دشوار است.

وی درخصوص مشکلات روزهای اخیر تیم قم گفت: مشکلاتی در روزهای اخیر داشتیم که باعث شد دغدغه‌هایی برای بازیکنان ایجاد شود اما می‌دانیم که مدیریت باشگاه همه تلاش خود را انجام می‌دهد مشکلات مالی را بر طرف کند.

صبوری افزود: بخشی از مطالبات بازیکنان در هفته گذشته واریز شد تا بازیکنان با روحیه وارد این بازی شوند. همه می‌دانیم با توجه به شرایط اقتصادی که امروز در کشور وجود دارد و تیم‌داری سخت است و امیدواریم با رفع مشکلات روند خوبی را برای ادامه فصل داشته باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.