کد خبر : 251235
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 15:20
-

چهره دوگانه پایتخت‌نشین‌ها در هفته دهم

چهره دوگانه پایتخت‌نشین‌ها در هفته دهم

تیم سفیرگفتمان تهران پس از چهار پیروزی در دیدارهای خانگی، سرانجام مقابل مقاومت البرز متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، ضیافت‌های هفته دهم لیگ‌برتر فوتسال ایران با تساوی غیرمنتظره سفیرگفتمان تهران برابر مقاومت‌البرز آغاز شد و با پیروزی گهرزمین سیرجان در ساری و توقف آناصنعت قم مقابل صدرنشین ادامه پیدا کرد، همه این‌ها یعنی مردان زرخانلی از تصاحب جایگاه سوم بازمانده‌اند. 

چنین نتیجه‌ای تناسبی با نمایش‌های اخیر پایتخت‌نشین‌ها در خانه‌شان نداشت. آن‌ها در نبردهای گذشته‌شان که میزبان بوده‌اند برابر حریفان خود به پیروزی‌های پُرگل رسیدند و رکورد ۱۰۰درصد پیروزی را بر جای گذاشتند، ولی در واقع تساوی مقابل مقاومت‌البرز به معنای سقوط بود و آن‌ها بهترین فرصت را برای کم کردن فاصله خود با مدعیان قهرمانی را از کف دادند.

مردان زرخانلی در مصاف با یکی از تیم‌های تَه‌جدولی مانده به مدد گل دقایق پایانی الیاس براتی از شکست خانگی گریختند. آبی اناری پوش‌ها تا پیش از این بازی ۲۹ بار دروازه حریفان را فتح کرده بودند و از این حیث سومین تیم برق‌آسای لیگ به شمار می‌رفتند، اما در این بازی موقعیت‌های مسلم گلزنی را به راحتی از دست دادند. اگرچه خوش‌شانس هم بودند که دروازه‌بان‌شان همچون دیدارهای قبلی روز بسیار خوبی را پشت‌ سر گذاشت و بارها آن‌ها را با واکنش‌هایش در بازی نگه‌داشت و در واقع بهترین بازیکن میدان سنگربان سفیرگفتمان بود.

سفیرگفتمان با سلاح جوانی و تیمی با شکل‌وشمایل یک خانواده واقعی، یکی از هیجان‌انگیزترین تیم‌های فصل هستند، آن‌ها در اکثر مصاف‌های شکست‌خورده‌شان بدشانس‌ هم بوده‌اند، محض نمونه مقابل کراپ نیز همچون این دیدار از فرصت‌های خود بهره‌ای نبردند. به قول سرپرست این تیم هم شجاعانه بازی می‌کنند و هم دریادلانه و اگر در ضربات آخر دقت بیشتری را داشتند، تا صدرنشینی‌ پیش می‌رفتند.

پایتخت‌نشین‌ها حالا با هفده امتیاز در جایگاه چهارم به سَر می‌برند، آن‌ها آناصنعت قم را با شانزده امتیاز و کراپ را با سیزده امتیاز پشت سر خود می‌بینند و همچنین با سه امتیاز کمتر از گهرزمین سیرجان عقب افتاده‌اند. همگی این‌ها یعنی کسب رتبه سوم و چهارم در پایان فصل به هیچ عنوان آسان نخواهد بود.

سفیرگفتمان تهران، هفته آینده در دیداری سخت مهمان سن‌ایچ ساوه خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.