کد خبر : 251363
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 10:34
-

تیمی که تنور لیگ‌برتر فوتسال را داغ نگه‌ داشت

تیمی که تنور لیگ‌برتر فوتسال را داغ نگه‌ داشت

نقطه عطف تمامی دیدار‌های هفته دهم به قم ختم می‌شود، در جایی که صدرنشین بالاخره امتیاز از دست داد

رقابت‌‌های این فصل لیگ‌برتر فارغ از دوقطبی همیشگی و سنتی حاکم بر فوتسال ایران، جلوه‌های جدیدی از حساسیت و جذابیت را هم دارد و از فرجام تمامی تیم‌ها برای به پایین کشیدن دو مدعی قهرمانی خبر می‌دهد. خوشبختانه، متوسط‌ها هم در این لیگ می‌توانند غیرمنتظره ظاهر شوند و نشان دهند موفقیت در مسیر سرمایه‌گذاری و هزینه‌های کلان خلاصه نمی‌شود. 

حسین صبوری و تیمش در جایگاه پنجم جدول قرار دارند اما تاثیر بزرگی را در کورس قهرمانی این فصل داشته‌اند. آن‌ها ماموریتی که ۹ تیم برای به پایان رساندن آن عاجز مانده بودند را با موفقیت پشت سر گذاشتند و رکورد صددرصد پیروزی گیتی‌پسند را در قم خُرد کردند تا اختلاف امتیازات بین تیم‌های صدرنشین به عدد دو کاهش پیدا کند.

آناصنعت که با متوقف کردن مس‌سونگون، جایگاه دارودسته اصفهانی‌ها را در صدر جدول تثبیت کرده بود حالا با کشیدن ترمز گیتی‌پسند، تنور قهرمانی در لیگ‌برتر را داغ‌تر کرد و لبخندها را به ورزقانی‌ها هدیه داد.

نمایش های خانگی آناصنعت نشان دهنده این است که آن‌ها از امتیاز تماشاگران خود به خوبی بهره برده‌اند. در حالی که در دیدار با گیتی‌پسند نیز همچون مس‌سونگون از حریف عقب افتاده بودند، اما در جریان بازی شاداب‌تر نشان دادند و کار را به تساوی کشیدند. تیمی که قاعده لیگ را با بردها و باخت‌هایش به کلی برهم زده و تورش را برای تمامی مدعیان پهن کرده است.

با نتیجه‌ای که در قم رقم خورده است همه چیز تازه آغاز کرد، ولی این که آناصنعتی‌ها طی چند هفته اخیر دو مدعی لیگ را به زانو درآورده‌اند به خودی خود هم اهمیت دارد و حالا آن‌ها با سری افراشته راه رقابت را ادامه خواهند داد، یادمان باشد فوتسالی‌ها ایران اعتقاد دارند که قمی‌ها همیشه در مسابقات یک جان دیگر داشته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.