کد خبر : 251361
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 10:28
-

کراپ‌الوند؛ ۶۳ روز پس از تغییر مربی!

کراپ‌الوند؛ ۶۳ روز پس از تغییر مربی!

در هفته دهم لیگ‌برتر همه بزرگان بی شکست ماندند به جز کراپ‌الوند‌. شاگردان علی افضل پس از پنج دیدار باری دیگر سیاهی باخت را دیدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  شصت و سه روز از جدایی رضا لک و همکاری علی افضل با تیم کراپ سپری شده بود و رخدادهای پرشماری در آن شصت و سه روز افتاده بودند: در این مدت خیلی چیزها تغییر کرده بودند، ولی قصه‌ها هم تکراری به نظر می‌رسید. گیتی‌پسند و مس‌سونگون با همان اقتدار همیشگی در یک دوره طولانی بدون شکست به پیشروی خود ادامه می‌دادند و کراپ از دره پایانی جدول بالا آمد و تا رتبه ششم لیگ هم پیش رفت. اما سوت پایان دیدار آن‌ها با فولاد زرند را که کشیدند، فاصله عمیق‌شان با رقبای دیرینه دوباره عیان شد.

علی افضل پس از روی کار آمدن ورق های پرشماری را پایین آورد، دعوت بازیکنان به پرسینگ آمیخته به قدرت را، قوت بخشیدن به سازمان تدافعی که در فوتسال آن را کامپیوس نام می‌برند، تغییر ذهنیت بازیکانش را و همچنین تلاش برای بهتر و بهتر شدن، آن‌ها را به چهار پیروزی متوالی رساند. ولی احتمالا پس از شکست مقابل فولاد زرند دریافت که نمی‌تواند بلافاصله تا قهرمانی پیش برود. 

مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان کراپ با رسانه‌ها مختلف به یک جمع‌بندی می‌رسید و همگی آن‌ها نوید روزهای درخشان بود، حتی اعضای کراپ ادعا می‌کردند که می‌توانند به سه تیم پایانی جدول راه یابند و حالا پس از کیش‌ومات شدن مقابل فولاد زرند نمایش دهنده این بود که آن‌ها پس از پشت‌سر گذاشتن قرعه‌های برق‌آسا، نباید خوش‌بینانه به جایگاه پایین جدولی‌ها دل ببندند، زیرا کاروان این تیم از جایی دست خالی به خانه بازگشت که آن تیم رنگ برد را تا پیش از مصاف با آن‌ها ندیده بود.
دیدار هفته بعد با فرش‌آرا در خانه‌شان در راه است و این بهترین فرصت خواهد بود تا دوباره جایگاه ششمی را باز پس‌گیری کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.