کد خبر : 251365
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 10:45
-

یک صفر دیگر از جدول لیگ برتر فوتسال پاک شد

یک صفر دیگر از جدول لیگ برتر فوتسال پاک شد

پیروزی برابر کراپ‌الوند برای زرندی‌ها بسیار پراهمیت و سرنوشت‌ساز بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علیرغم انتظارات اهالی فوتسال که منتظر شکست فولادزرند و برکناری مربی‌اش بودند، این هفته آن‌ها زندگی خود را احیا شده یافتند و صد البته که این در بهترین زمان ممکن رخ داد. روزگذشته زرندی‌ها با نتیجه دو بر یک از سد کراپ‌الوند گذشتند. شاگردان عباس روزپیکر با انباشته کردن این سه امتیاز مهم، هم تیمشان را از تَه جدول بیرون کشیدند و هم مربی جنوبی خود را از خطر اخراج رهایی ساختند. علاوه بر این، فولادی‌ها رقابت بر سر اجتناب از سقوط را با توجه به نتیجه این هفته‌شان وارد مرحله جدیدی کردند، تا با روحیه والایی به مصاف‌ رقبای خود بروند.

هر مربی وقتی در باشگاهی جدید به کار گماشته می‌شود، به دوره‌ای برای سازگاری با شرایط تازه تیمی که به آن پیوسته و برای آگاهی از وظایفی که بر عهده‌اش گذاشته شده نیاز دارد اما از روز نشستن عباس روزپیکر روی نیمکت تیم فولاد زرند همواره زمزمه برکناری و جانشینی مربی صاحب کارنامه تهدیدش کرده است. مرد اول نیمکت زرندی‌ها در مدت نسبتا کوتاهی که هدایت تیمش را بر عهده گرفته هرگز با امنیت کامل به کارش نپرداخته و با هر لغزش و تزلزلی مورد هجوم منتقدین قرار می‌گیرد. با این حال او بدون کاریزمای خاصی، بدون مصاحبه‌های جنجالی و سر و صدا، بدون ظاهر ویژه و تاثیرگذار و حتی بدون امنیت شغلی با تمرکز روی کارش سعی در هدایت شاگردانش داشته است. 

نمایش فولاد زرند فقط در اولین پیروزی‌شان خلاصه نمی‌شود و آن‌ها در بازی‌های قبل نیز رگه‌هایی از امید را زنده کرده بودند. فولاد، اولین تیمی بود که برابر مس‌سونگون همه چشم‌ها را گرد کرد و هیولای ورزقانی را به تساوی وادار نمود. همچنین آن‌ها در ثانیه‌های پایانی برتری مقابل حافط ساری را از دست دادند.

حال پرسش‌هایی که باقی می‌مانند این است که آیا این تیم قادر خواهد بود در سطح بالا بماند؟ فولاد زرند هم‌اکنون با شش امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته است. با یک پیروزی، سه تساوی و شش شکست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.