کد خبر : 251412
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 10:29
-

آیا این فصل، فصل آن‌هاست؟

آیا این فصل، فصل آن‌هاست؟

جایگاه پنجم در فصل گذشته، استراتژی درست در نقل‌وانتقالات و همچنین نتایج فعلی، نشان‌دهنده عزم سیرجانی‌ها برای حضور در صف بزرگان است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، عملکرد و آمار و ارقام گهرزمینی‌ها این بار دلایل پرشماری برای بدل کردن رویا به واقعیت دارند: شش پیروزی، دو تساوی به همراه دو شکست و کسب هجده امتیاز که آن‌ها را در رتبه سوم جدول جای داده است. تیمی که فصل گذشته در مکان پنجم پرونده لیگ را بست و حالا به آسمانی بالاتر چشم دوخته است.

شاگردان حسین افضلی به سختی در دیدار قبلی خود به پیروزی دست یافتند و کمتر کسی تصور می‌کرد که در مصاف با حافظ ساری دچار دردسر شوند، اما به هر حال نتیجه پایانی کامروایی‌ آن‌ها را نشان می‌داد.

دو تفنگدار گهرزمین بهروز اسدی و مهدی دهقان‌نژاد مجموعا ۱۷ گل ‌را به ثمر رسانده‌اند و آن‌ها با ۲۹ گل در کنار سن‌ایچ، جزو چهار تیم‌ برتر خط آتش لیگ به شمار می‌روند. همچنین بازیکنان جدید همچون عقربه‌های ساعت به درستی حرکت می‌کنند و همین موضوع استراتژی درست نقل‌وانتقالات این تیم را به رخ کشیده است.

جالب است بدانید ۷۰ درصد گل‌های تیم گهرزمین از روی قریحه تاکتیک در زمین مسابقات پیاده شده و آن‌ها را زهردارترین تیم لیگ در ضربات شروع مجدد کرده است. کارهای ایستگاهی، اوت و کرنر برای تیم گهرزمین حکم موقعیت خطرناک و مسلم گلزنی محسوب می‌شود.

 کارهای فرار از پِرِس حسین افضلی تیم‌ها را وادار نموده که به هیچ عنوان از نیمه‌ی زمین آن‌ها اقدام به پِرس کردن نکنند تا مبادا موقعیت جدیدی را به سیرجانی‌ها هدیه دهند.
با چنین عملکرد درخشانی، ایستادن در رتبه سوم رقابت‌های این فصل لیگ‌برتر برای آن‌ها چندان دور از دسترس نخواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.