کد خبر : 251414
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 10:49
-

تاکتیکی‌ترین برد این هفته فوتسال ایران

تاکتیکی‌ترین برد این هفته فوتسال ایران

محسن حسن‌زاده، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا، با تمجید از عملکرد شاگردانش می‌گوید در بازی با پالایش نفت شایسته کسب ۳ امتیاز بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فرش آرا مشهد در هفته دهم لیگ برتر فوتسال به مصاف مهمانش پالایش نفت بندرعباس رفت و در نهایت با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست یافت تا به همراه بازیکنانش ناکامی چهار دیدار گذشته‌شان را جبران کنند و همچنین سَر و سامانی به جایگاه خود در جدول لیگ‌برتر بدهند.

فرش‌آرا ابتدا با یک گل از حریف جنوبی‌اش عقب افتاد و سپس با سوپرگل‌های حمید قهرمانی بازی را باخته را به برد تبدیل کرد. با این حال پالایش نفت بندرعباس که نیازی مبرم به کسب امتیاز در مشهد داشت، گل تساوی‌‌بخش را به ثمر رساند تا همگی منتظر تقسیم امتیازات باشند.

در حالی که دقایق پایانی بازی با نتیجه دو بر دو دنبال می‌شد، سرمربی فرش‌آرا دست به ریسک بسیار بزرگی زد و به بازی پاورپلی روی آورد تا با این تاکتیک به پیروزی دست پیدا کنند. این اقدام از سوی مربی مشهدی‌ها کارساز بود و آن‌ها در لحظات رو به اتمام مسابقه به گل سوم رسیدند تا ریسک بزرگ حسن‌زاده برای تیمش نتیجه‌گشا باشد.

محسن حسن‌زاده سرمربی فرش آرا در خصوص این بازی گفت: “ما کاملاً بر بازی مسلط بودیم، موقعیت‌های مناسبی خلق کردیم. ما شایستگی بیشتری داشتیم و نمی‌توانستیم با نتیجه مساوی زمین بازی را ترک کنیم. یک امتیاز برای ما کافی نبود.”

 برای پیروزی باید ریسک می‌کردم
با توجه به نتیجه دیدار قبل که علی‌رغم یک بازی خوب نتیجه دلخواه برای ما حاصل نشده بود در این بازی بچه‌های ما از دقیقه یک برای برد وارد زمین شدند و زمانی هم که نتیجه بازی دو بر دو  دنبال می‌شد، ما برای اینکه بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم، سعی کردیم با سیستم پاور پلی به این خواسته‌مان برسیم که خداراشکر توانستیم به هدفمان برسیم. طبیعتاً کار پُرریسکی را کردم ولی با توجه به شناختی که از تیمم داشتم و توانمندی که از بازیکنانم برای بازی پاور پلی سراغ دارم و مضاف براینکه که نتیجه‌ای غیر از برد برای ما قابل قبول نبود  این برنامه را انتخاب کردم که خوشبختانه نتیجه هم داد.

نمایش تیمم مقابل گیتی‌پسند بیانگر این است که از کراپ هم نخواهیم ترسید
تیم کراپ همواره جزو مدعیان لیگ برتر بوده و امسال هم هزینه زیادی کرده و با اضافه شدن آقای افضل روند خوبی داشته‌اند و ما پیش‌بینی بازی سختی در زمین حریف داریم ولی بازیکنان ما هم با انگیزه، پُرتلاش و با کیفیت نشان دادند و قطعا برای کسب امتیاز به قزوین می‌رویم. نمایش تیمم مقابل گیتی‌پسند نشان می‌دهد که برابر هر تیمی می‌جنگیم. بازی با گیتی پسند که هفت بازیکن ملی‌پوش را در اختیار داشتند، عملکرد خوب و منطقی را ارائه دادیم که با دو اشتباه فردی نتیجه را واگذار کردیم که شاید نتیجه مساوی عادلانه‌تر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.