کد خبر : 251419
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 13:30
-

قول مدیرعامل مس سونگون به بانوان هوادار آذربایجان

قول مدیرعامل مس سونگون به بانوان هوادار آذربایجان

مدیرعامل مس سونگون ورزقان از پیگیری ویژه در خصوص حضور بانوان در بازی‌های هفته آینده تیم‌های فوتسال و والیبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حضور بانوان در سالن‌های محل برگزاری لیگ‌برتر فوتسال بحث داغی است که از ابتدای فصل مطرح است. این اتفاق به صورت پراکنده و جزئی در برخی شهرها رخ داده اما هنوز رسمی نشده است. باشگاه مس سونگون یکی از باشگاه‌هایی است که از تلاش می‌کند زمینه را برای حضور بانوان در بازی‌های خانگی خود فراهم کند.

یاسر نجف‌زاده، مدیرعامل باشگاه با تاکید به اینکه مکاتباتش در این زمینه هنوز نتیجه نداده از یک احتمال مهم خبر داد و گفت: ما از ابتدای  فصل هدف‌مان این بود که بانوان در تمامی رشته‌های ورزشی فعال باشگاه مس سونگون ورزقان حضور داشته باشند و خدا را شکر جو حاکم بر شهر تبریز جو امنی بوده و بدلیل بالا بودن فرهنگ مردم مشکل خاصی هم به وجود نخواهد آمد.

او ادامه داد: در این خصوص نیز نامه‌نگاری‌هایی هم انجام دادیم که متأسفانه تا به این لحظه نتیجه‌بخش نبوده است اما قول می‌دهم از هفته آینده در والیبال و فوتسال شاهد حضور بانوان باشیم.

به این ترتیب و با توجه به صحبت‌های نجف‌زاده بازی آخر هفته مس سونگون و ایرالکو نیز بدون حضور بانوان خواهد بود و احتمالا در بازی هفته دوازدهم نارنجی‌پوشان شاهد حضور بانوان آذری در سالن پورشریفی تبریز باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.