کد خبر : 251428
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 23:23
-

کامیانی: از ورود با تاخیر تیم ملی با خبر نبودیم/لیگ یک ۲۲ آبان قرعه کشی می شود

کامیانی: از ورود با تاخیر تیم ملی با خبر نبودیم/لیگ یک ۲۲ آبان قرعه کشی می شود

دبیر سازمان لیگ در مورد مسائل مختلف توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جابجایی زمان بازی‌های هفته نهم لیگ برتر و تغییر زمان بازی‌ها از ۲۱ مهر به ۲۳ مهر، حاشیه‌ای جدید در فوتسال ایران ایجاد کرده است. موضوعی که احسان کامیانی دبیر سازمان لیگ فوتسال در خصوص آن گفت: در این خصوص باید بگویم که تاخیر در ورود تیم ملی به ایران که در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا حضور داشت ، موجب این اتفاق بوده است. تیم ملی ۲۰ مهر به ایران می‌رسید و برگزاری مسابقات در تاریخ ۲۱ مهر ماه منطقی نبوده و می بایست تغییر می کرد. ما برنامه بازی‌ها را قبل از شروع لیگ اعلام کردیم و در آن زمان نمی‌دانستیم تیم صنایع گیتی پسند اصفهان ۷ بازیکن ملی‌پوش خواهد داشت و اینکه از ورود با تاخیر تیم ملی هم با خبر نبودیم . ما برای ایجاد عدالت بین تمام تیم‌ها زمان بازی‌های آن هفته را تغییر دادیم تا تیمی در این زمینه متضرر نشود.

کامیانی همچنین در خصوص حواشی مربوط به هدفون داوران نیز گفت: این هدفون‌ها با تلاش فراوان برای داوران فوتسال خریداری شده است و در خصوص اینکه در اختیار باشگاه ها قرار گیرد یا نه ، هنوز تصمیم گیری نشده است که به زودی در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد .

دبیر سازمان لیگ در پایان در خصوص لیگ دسته یک بزرگسالان افزود: کد کاربری و رمز عبور به همراه دستورالعمل برای تمامی تیم‌ها ارسال شده است و تیم‌ها موظف هستند تا ۲۰ آبان ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. و در روز ۲۲ آبان قرعه‌کشی بازی‌ها تنها مابین تیم‌هایی که ثبت‌نام خود را کامل کرده‌اند انجام خواهد شد و در صورت عدم ثبت نام تا تاریخ مذکور ، تیم های مزبور به یک لیگ پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.