کد خبر : 251480
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 8:05
-

تقی‌پور: آماده کسب سه امتیاز مقابل ایرالکو هستیم/ جوان‌های مس از بزرگترها ایثار را می‌آموزند

تقی‌پور: آماده کسب سه امتیاز مقابل ایرالکو هستیم/ جوان‌های مس از بزرگترها ایثار را می‌آموزند

سرمربی مس سونگون ورزقان از رویارویی با ایرالکو اراک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور در آستانه دیدار با ایرالکو اراک گفت: طبق پیش‌بینی‌مان بازی بسیار سخت و سنگینی در ساوه داشتیم و خدا را شکر دست پر و با سه امتیاز به خانه برگشتیم. دو برد اخیر روحیه تیم را بالا برده و سعی می‌کنیم با همین شرایط روحی و فنی ایده‌آل نیم فصل اول را به پایان برسانیم. 

 

سرمربی مس شرایط تیمش برای بازی با ایرالکو را خوب توصیف کرد و ادامه داد: ایرالکو یکی از تیم‌های تازه وارد لیگ است. چنین تیم‌هایی غیرقابل پیش‌بینی هستند و باید در برابرشان جدی و بی‌اشتباه ظاهر شد. خوشبختانه در فرصتی که داشتیم برنامه‌های تمرینی مدنظرمان را اجرا کردیم و آماده کسب یک پیروزی خانگی دیگر در کنار هواداران عزیزمان هستیم. 

 

تقی‌پور به شرایط جدول اشاره کرد و گفت: مثل فصل گذشته توجهی به جدول و اتفاقات دیگر نداریم. راه خودمان را باصلابت و بی‌حاشیه پیش می‌بریم و به امید خدا و تلاش مجموعه مس سونگون پاداش آن را با کسب یک موفقیت بزرگ دیگر خواهیم گرفت. 

 

او تا‌کید کرد: در تیم‌مان بازیکنان باتجربه‌ای داریم که به خوبی از حساسیت کار مطلع هستند و جوانان با استعدادمان در کنار آنها یاد می‌گیرند که برای تیم از جان مایه بگذارند و همواره ایثار داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.