کد خبر : 251537
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 18:26
-

هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتسال؛

کامبک رویایی مس علیه شگفتی‌سازی ایرالکو/ یکه‌تازی گیتی‌پسند در صدر/ سن‌ایچ روی نوار برد/ ۴گل بندری هدیه ورود بانوان/ حضور مقتدرانه گهرزمین در رده سوم+ جدول

کامبک رویایی مس علیه شگفتی‌سازی ایرالکو/ یکه‌تازی گیتی‌پسند در صدر/ سن‌ایچ روی نوار برد/ ۴گل بندری هدیه ورود بانوان/ حضور مقتدرانه گهرزمین در رده سوم+ جدول

هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ۷ دیدار در شهرهای مختلف به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در یازدهمین هفته از دیدارهای لیگ برتر فوتسال ایران، امروز مس سونگون ورزقان در سالن پورشریفی تبریز میزبان ایرالکو اراک بود. در این بازی که با عملکرد فوق‌العاده شاگردان رضا کردی همراه بود، ایرالکو در نیمه اول ابتدا با دو گل از حریف نامدار خود پیش افتاد اما تک گل مسی‌ها در این نیمه، ادامه بازی را پرهیجان‌تر کرد. 

 

مسی‌ها که در نیمه دوم سراسر حمله شده بودند بلافاصله به گل دوم خود رسیدند اما گل سوم خود را در واپسین لحظات بازی با پاورپلی و توسط بهروز عظیمی به ثمر رساندند تا کامبک رویایی خود مقابل تماشاگران آذری را جشن بگیرند. 

 

در اصفهان گیتی‌پسند در یک بازی نه چندان سخت برابر قعرنشین لیگ به میدان رفت و در یک بازی پرگل موفق شد با ۵ گل به پیروزی برسد تا صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی را قاطعانه ادامه بدهد. 

 

در سالن فجر بندرعباس، تیم هادی بزوال توانست بر حریق تکنیکی قمی خود با نتیجه ۴ بر یک غلبه کند. پالایش نفت بندرعباس در این بازی ابتدا به تساوی یک بر یک با آناصنعت رسید اما در ادامه نبض بازی را در دست گرفت و در روزی که بانوان بندری مجوز حضور در سالن را داشتند توانست تعداد گل‌های خود را بالا ببرد تا بازی شش امتیازی با آناصنعت را به سود خود به پایان برساند‌. در این بازی قمی‌ها در لحظاتی از بازی بشدت بدشانس بودند. 

 

گهرزمین سیرجان در بازی بسیار مهم خود با شهرداری ساوه نشان داد که با برنامه جلو می‌رود. تیم حسین افضلی در این بازی با ارائه یک فوتسال منطقی برابر شهرداری ساوه به پیروزی سه بر یک دست یافت و در روز شکست سفیرگفتمان توانست جایگاه خود در رده سوم جدول را مقتدرانه استحکام ببخشد. این تیم با این پیروزی خودش را رسما از تیم‌های پایین‌تر از خود جدا کرد. 

 

سن‌ایچ ساوه در خانه خود میزبان تیم خوب رضا زرخانلی بود. جواد اصغری‌مقدم که به نظر تیمش را کاملا متحول کرده توانست در بازی با سفیرگفتمان تهران به برد پرگلی دست پیدا کند که در ادامه بردهای پیاپی سن‌ایچ باعث شد تا این تیم تا رده هفتم جدول رده‌بندی بالا بیاید. 

 

اما در الوند هم موتور کراپ الوند در روز لشکر مصدومان این تیم، دیر روشن شد تا با پیروزی نزدیک ۴ بر ۳ تن به شکست خانگی بدهد. 

 

نتایج کامل دیدارهای امروز و جدول بازی‌ها به شرح ذیل است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.