کد خبر : 251820
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 1:18
-

کردی: مقهور هنر بازیکنان باتجربه مس‌سونگون شدیم

کردی: مقهور هنر بازیکنان باتجربه مس‌سونگون شدیم

سرمربی تیم فوتسال ایرالکو از عملکرد تیمش در بازی با مس‌سونگون ورزقان ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، رضا کردی در خصوص شکست تیمش برابر مس‌سونگون ورزقان اظهار کرد: به مس‌سونگون و هوادارانش که سرمایه فوتسال ایران هستند، تبریک می‌گویم. بدترین نتیجه برای ما در بازی امروز یک برد کم گل بود و ما در هر دو نیمه موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم که این به جوانی تیم مان بر می گردد.

او ادامه داد: بیشتر از اینکه اسیر مسائل تاکتیکی شویم، مقهور هنر بازیکنان با تجربه مس‌سونگون شدیم. عالی بودیم و فکر می‌کنم پنالتی نقطه یک که به سود مس‌سونگون اعلام شد اشتباه بود و خطا بیرون محوطه اتفاق افتاد.

کردی گفت: سال اول اراک است که در فوتسال تیمداری می‌کند، در فوتبال این استان حرف بسیاری برای گفتن دارد اما در فوتسال سعی می‌کنیم مرحله به مرحله پیش برویم. باید به جایی برسیم که بتوانیم از تیم‌های پایه بهرمند شویم اما در حال حاضر تیم پایه نداریم. به مردم اراک قول دادیم که سهمیه امید تیم را به نفرات بومی اختصاص دهیم اما تاکنون تنها سه بازیکن فرصت حضور پیدا کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال آلومینیوم افزود: با نوع فوتسالی که ما امروز ارائه دادیم، بازیکنان جوان‌مان بخش از شایستگی‌هایشان را نشان دادند و ان‌شاالله هفته آینده بهتر از این کار کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.