کد خبر : 251945
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 13:02
-

احمدنیا در گفتگو با Fut5al :

احترام نظامی بخاطر پاقدم همسرم بود که دبل کردم!/ پالایش با سپهر شخصیت جذابتری گرفته است

احترام نظامی بخاطر پاقدم همسرم بود که دبل کردم!/ پالایش با سپهر شخصیت جذابتری گرفته است

راس گلزن پالایش نفت بندرعباس گفت: به همسرم احترام نظامی دادم چون از پاقدمش دبل کردم و پاس گل دادم.

سروش احمدنیا پس از پیروزی پالایش نفت در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی مقابل تیم تکنیکی آناصنعت بازی خیلی خوبی بود. ما هفته‌ی قبل در عین شایستگی در مشهد با بدشانسی بازی را واگذار کرده بودیم و این هفته با همه بچه‌ها یکدل و هم‌قسم شدیم تا بازی با قم را در کنار هواداران خونگرم‌مان ببریم و ۳امتیاز را بگیریم. 

 

او افزود: خدا را شکر می‌کنم که مزد زحمات‌مان را گرفتیم و توانستیم با ارائه بازی خوب و جاندار تحت هدایت و درایت کادرفنی با نتیجه خوب از زمین بیرون بیایم و دل هوادارانمان را شاد کنیم. 

 

راس مشهدی پالایش نفت که در این بازی دو گل زیبا و یک پاس گل را به نام خود ثبت کرد، متذکر شد: همه این گل‌ها ماحصل کار تیمی ما بود که جا دارد به همه بازیکنان و کادرفنی و مدیریتی باشگاه تبریک بگویم. الحمدالله شرایط خودم هم خوب است و توانستم برای تیم موثر باشم‌. 

 

احمدنیا به حضور بانوان و شادی گلش مقابل جایگاه آنها در ورزشگاه فجر اشاره کرد و گفت: از تلاش باشگاه برای مجوز ورود بانوان ممنونم و آن احترام نظامی را به همسرم گذاشتم که برای اولین بار برای دیدن بازی من به سالن می‌آمد و از پاقدمش توانستم دبل کنم و پاس گل بدهم. واقعا این لحظات شیرین و قشنگ است. 

 

او در پاسخ به سوالی در مورد روند مثبت پالایش نفت در فصل جدید گفت: برای موفقیت تیم حتما اجزا به درستی کنار هم قرار گرفته است‌. امسال با آمدن سپهر محمدی در کنار جوانهای سرحال و آماده، شخصیت و بار فنی تیم ما خیلی بالاتر رفته و واقعا پالایش شخصیت جذابتری پیدا کرده است. 

 

احمدنیا افزود: حضور سپهر محمدی به عنوان یک گلر باتجربه و بااخلاق برای هر تیمی نعمت است. همچنین محمد بنی‌اسدی که تجربه خیلی خوبی دارد امسال چشمگیرتر است تا در کنار آن‌ها جوانهای خیلی خوبی که داریم امسال بیشتر دیده شوند و انشاالله بتوانیم رتبه‌ی عالی‌ای در آخر لیگ کسب کنیم. 

 

بازیکن مشهدی پالایش در خاتمه گفت: برکت تیم ما هوادارانش هستند که در گرم‌ترین روزهای سال، سکوی بازی‌های ما پر کرده‌اند و حقیقتا یار ششم ما بوده‌اند. هر نتیجه‌ای می‌گیریم اول از همه بواسطه انرژی مثبت آن‌هاست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.