کد خبر : 251936
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 12:00
-

ایرالکو و زمزمه های تغییرات

ایرالکو و زمزمه های تغییرات

از اراک زمزمه های تغییر سرمربی به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ایرالکو اراک که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند با وچود ساختار و امکانات خوبی که دارد نتوانسته انتظارات را بر آورده کند و با ۱۰ امتیاز از ۱۱ بازی در جایگاه نازل یازدهمی قرار دارد.

این در حالی است که ایرالکو نسبت به تعداد زیادی از تیم های لیگ برتری شرایط بهتری دارد اما در بعد نتیجه گیری موفق عمل نکرده است. این تیم سه پیروزی خود را مقابل سه تیم پایین تر از خود دشت کرده است و موفق به شکست تیم چهاردهم جدول یعنی حافظ ساری، تیم سیزدهم جدول یعنی مقاومت البرز و تیم دوازدهم جدول یعنی فولاد زرند شده و در مصاف با سایر تیم ها عملکرد موفقی نداشته است.

ایرالکو در دو هفته باقی مانده لیگ برتر تا پایان نیم فصل اول، دوبازی دشوار دارد، یکی میزبان سفیر گفتمان زخم خورده است و دیگر مهمان گهرزمین سیرجان مدعی شده و به نظر می رسد شاگردان رضا کردی کار دشواری در این دو بازی دارند.

در کنار این ها زمزمه هایی از تغییرات روی سکوی های این تیم شنیده می شود. گویا رضا کردی به باشگاه اعلام کرده که در پایان نیم فصل به صورت توافقی از جمع اراکی ها جدا شده و برای ادامه مربیگری راهی لیگ قطر می شود و در این شرایط مدیران ایرالکو باید به دنبال یک سرمربی جدید برای تیم خود در نیمه دوم راه باشند. اتفاقی که باید دید در نهایت در این تیم متمول اراکی رخ می دهد یا نه؟

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

مثل قند کاترین بازهم کردی نتوست نتیجه بگیره و فصل رو تموم کنه

ناشناس شنبه , ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

میگن خوراکچی با ایرالکو تموم کرده

ناشناس شنبه , ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

صل علی محمد محمود خوراکچی آمد

دمیرچلی شنبه , ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

صل علی محمد محمود خوراکچی آمد