کد خبر : 251943
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 13:01
-

دو اتفاق عجیب در لیست حافظ ساری مقابل گیتی پسند + عکس ها

دو اتفاق عجیب در لیست حافظ ساری مقابل گیتی پسند + عکس ها

قعرنشین لیگ با شرایطی عجیب به مصاف صدرنشین مسابقات رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم حافظ ساری در شرایطی عصر پنجشنبه مقابل گیتی پسند در اصفهان متحمل شکست ۵ برصفر شد که قعرنشین لیگ برتر در مصاف با صدرنشین پیکارها تنها با ۹ بازیکن به اصفهان رفته بود و لیست این تیم پیش از بازی با گیتی پسند عجیب و به نوعی تاسف بار بود و نشان از وضعیت نامناسب نماینده ساری در لیگ برتر داشت. طی هفته های گذشته فسخ قرارداد چندین بازیکن این تیم به دلیل عدم تعهدات مالی باشگاه رسانه ای شده بود که کمبود بازیکن در این تیم نیز نشات گرفته از این اتفاق بود.

در اتفاقی دیگر، در حالی که هفته ها از حضور مهدی نعمتی بعنوان سرمربی در تیم پوشاک حافظ ساری می گذرد، اما هنوز کارت بازی این مربی برای نشستن روی نیمکت ساروی ها بدلیل عدم تسویه مالی با مصطفی نظری سرمربی سابق صادر نشده است.

نکته عجیب اینکه در دیدار روز پنج شنبه گیتی پسند اصفهان و حافظ ساری که در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد، مهدی نعمتی اما در تمام طول مسابقه کنار خط حضور داشت و به هدایت تیمش پرداخت. این در حالی بود که در لیست تیم حافظ برابر گیتی پسند نامی از وی دیده نشده بود!

در عین حال گزارشگر شبکه اصفهان در حین پخش زنده مسابقه دو بار در حالی که تصویر بسته از چهره نعمتی پخش می شد بدلیل عدم شناخت کافی، او را بخشی (مربی دروازه بان های حافظ) به بینندگان تلویزیونی معرفی کرد! از طرفی حمید بخشی مربی دروازه بان های ساروی ها نیز روی نیمکت حضور داشت و بسیار هم پر جنب و جوش ظاهر شده بود!

اما عجیب تر اینکه بروز چنین اتفاقی منحصر به این مسابقه نبوده و حتی در بازی خانگی هفته گذشته حافظ مقابل گهر زمین سیرجان در سالن سیدرسول حسینی نیز این موضوع دیده شده و تصاویر آن مسابقه گواهی بر این مدعاست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.