کد خبر : 251921
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 11:00
-

مس‌سونگون تا سوت پایان بازی خطرناک است + عکس ها

مس‌سونگون تا سوت پایان بازی خطرناک است + عکس ها

شاگردان اسماعیل تقی‌پور برای دومین بار در طول فصل، دست به کامبک بسیار بزرگی در خانه خود زدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی که پیش از بازی با ایرالکو به نظر می‌رسید هفته‌ راحت و آرامی را سپری می‌کند، به شدت به دردسر افتاد و روز سختی را پشت‌سر گذاشت. اما از آن‌ جایی که آن‌ها کانون ستاره‌های فوتسال هستند، باری دیگر با یک بازگشت شیرین و فراموش نشدنی به جریان بازی و کورس صدرنشینی بازگشتند.

شاگردان تقی‌پور فصل را با ریمونتادا استارت زدند و طرفدارانشان را تا مرز سکته و سپس به شادی بازگرداندن و حالا پس از ده هفته، باری دیگر سکوهای پورشریفی را شعله‌ور کردند. مس‌سونگون در مصاف با ایرالکو اراک با دو گل از حریف خود عقب افتاد و سرانجام بازی شکست خورده را در دقایق پایانی به پیروزی تغییر داد.

ایرالکو با هدایت رضا کردی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب نکرده بودند، در این بازی میزبان قدرتمندشان را زجر دادند، اما نتواستند از دو گل خود دفاع کنند. در حالی که نتیجه نیمه‌ی اول دو بر یک به سود اراکی‌ها پایان یافته بود، اما در نیمه دوم ورق بازی برگشت.

*مس سونگون نتیجه بازی را در نیمه دوم با گل فرهاد فخیم به تساوی کشاند، اما در دقایق پایانی و از آن جایی که از پیروزی گیتی‌پسند مقابل حافظ ساری مطلع بودند و می‌دانستند که باید به سه امتیاز خانگی چنگ بزنند، به همین منظور آن‌ها به سیستم پاورپلی روی آوردند و توسط بهروز عظیمی به گل پیروزی بخش رسیدند. در اصل کامبک آن‌ها با ریسک بزرگی به ارمغان آمد.

* تقی‌پور و مردانش در هفته اول لیگ‌برتر در چنین شرایطی قرار گرفته بودند و در مقابل پالایش نفت بندرعباس، بازی چهار بر یک باخته را با پیروزی شش بر چهار تغییر دادند.

*اگرچه در فوتسال گل‌های زیادی ردوبدل می‌شود و تیم‌ها، بارها از حریف خود عقب می‌افتند و سپس نتیجه را برمی‌گردانند، اما برخی از بازگشت‌های با اختلاف همانند این بازی طعم دیگری دارد. 
*لاله‌های نارنجی با این پیروزی، ۲۹ امتیازی شدند و با حفظ رتبه دوم، به تعقیب گیتی پسند صدرنشین ادامه خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.