کد خبر : 251938
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 12:14
-

نیم نگاه گهرزمین به سکوی دومی! + عکس ها

نیم نگاه گهرزمین به سکوی دومی! + عکس ها

گهرزمین از دو بازی پایانی خود در نیم فصل اول دو پیروزی می خواهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم گهر زمین سیرجان که در هفته های اخیر با نتایج ضعیف سایر تعقیب کننده های خود مثل سفیر گفتمان تهران و آناصنعت پاسارگاد قم توانسته جایگاه سومی خود در جدول را تثبیت کرده و با حاشیه امنیت بر این رده تکیه بزند حالا در فاصله دو هفته تا پایان نیم فصل نیم نگاهی به رده دوم جدول دارد.

شاگردان حسین افضلی این هفته در مصاف با شهرداری ساوه نمایش خوبی ارائه داده و سه امتیاز شیرین خانگی را دشت کردند تا با روحیه خوب مهیای بازی دشوار هفته آینده مقابل مس سونگون در تبریز شوند. دیداری که به زعم دو تیم شش امتیازی است و پیروزی در این بازی اهمیت زیادی دارد.

گهرزمین در فاصله دو هفته تا پایان تیم فصل در ۶ امتیازی مس سونگون قرار دارد و پیروزی در هر دو بازی به شرط شکست مسی ها می تواند گهر را به رده دوم برساند.

این تیم از یک سو پیروزی در دوئل رودررو با نارنجی پوشان در تبریز را در سر می پروراند و در سوی دیگر امیدوار است پس از موفقیت در خان اول، در خان دوم در هفته پایانی ایرالکو را در سیرجان شکست داده و امیدوار به باختن مس در اصفهان در الکلاسیکوی فوتسال مقابل گیتی پسند باشد تا با این شرایط بتواند سکوی دومی را (به شرط تفاضل گل مناسب) از مس سونگون برباید و برای نیم فصل دوم رقابت ها امیدوارانه وارد معرکه قهرمانی شود.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.