کد خبر : 251894
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 8:53
-

پیروزی پرگل پالما در لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی سه بازیکن ایرانی+ عکس ها

پیروزی پرگل پالما در لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی سه بازیکن ایرانی+ عکس ها

پالما با درخشش سه ستاره ایرانی اش از سد نماینده لوکزامبورگ گذشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در ادامه رقابت های فوتسال لیگ قهرمانان اروپا، تیم پالما با درخشش سه بازیکن ایرانی خود به یک پیروزی پرگل رسید.

تیم پالما که دور گروهی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا را با پیروزی ۳بر۱ مقابل هالاداس مجارستان به پایان رسانده بود شب گذشته مقابل دیفردانگ لوکزامبورگ جشنواره گل به راه انداخت و با گلزنی سه ستاره ایرانی اش این تیم را ۹ بر ۴ درهم کوبید تا با توجه به تساوی غیرت مقابل هالاداس به صدر جدول گروه سوم صعود کند.

حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که اولین گل تیمش را در دقیقه ۳ به ثمر رساند در ادامه دردقیقه ۱۱ موفق شد دبل کند. سالار آقاپور و مسلم اولاد قباد نیز به ترتیب در دقایق ۱۸ و ۲۰ این دیدار برای پالما گلزنی کردند؛ آقاپور در دومین تجربه اروپایی علاوه بر زدن یک گل، دو پاس گل هم داد تا شب درخشانی داشته باشد.

پالما که با غیرت برای صدرنشین در گروه سوم رقابت داشت با توجه به تساوی این تیم مقابل نماینده مجارستان، کار ساده ای برای صعود به عنوان سرگروه دارد؛ این تیم که میزبان بازی های گروه سوم است، در بازی مقابل غیرت برای تثبیت صدرنشینی اش تنها به یک مساوی نیاز دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.