کد خبر : 251901
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 9:24
-

گیتی پسند ؛ بی‌رحم و غیرقابل مهار+ عکس ها

گیتی پسند ؛ بی‌رحم و غیرقابل مهار+ عکس ها

 گیتی پسند بی‌رحمی و غیرقابل مهار بودنش را در بسیاری از بازی‌ها نشان داده است، صدرجدول، کمترین گل‌خورده و بهترین تفاضل‌گل.

به گزارش  پایگاه خبری فوتسال ، گیتی پسند بی‌رحمی و غیرقابل مهار بودنش را در بسیاری از بازی‌ها نشان داده است، صدرجدول، کمترین گل‌خورده و بهترین تفاضل‌گل.

 یازده هفته از لیگ‌برتر فوتسال سپری شده است و گیتیزن‌ها در همین مدت، راه بسیاری طی کرده‌اند و شاهکارشان را در آنجا بروز داده‌اند. تغییرات بزرگ در تیم اصفهانی حاکی از آن است که سرنوشت قهرمانی لیگ برتر به عملکرد آن‌ها بستگی دارد. آمار و ارقام به شکل عجیب و غریبی به نفع گیتی‌پسند است. سی‌وهشت گل زده که از این حیث پس از مس‌سونگون بهترین عملکرد را در گشودن دروازه‌ها داشته‌اند. با ۱۰ گل‌خورده که آمار بی‌نظیری را در حفظ قاب‌توری خود بر جای گذاشته‌اند و تفاضل گل ۲۸، که همه این‌ها خبر شکوه و عظمت اصفهانی‌ها در لیگ‌ برتر را می‌دهد.

نکته قابل توجه این است که این آمار و ارقام فوق العاده را در شرایطی ثبت کرده‌اند که کاملا جسورانه بازی کرده‌اند. آنها به شیوه‌ای بازی می‌کنند که شبیه هیچ کدامِ دیگر از حریفان نیست و جذاب‌ترین تیم از نوع سبک بازی به شمار می‌روند. با تهور بازی می‌کنند و به شکلی پیاپی گل می‌زنند. تمام این‌ها به این نتیجه رسیده که ۲ امتیاز از حریف سنتی پیش باشند. الان همه از پشت سر گذاشتن فصلی بدون شکست شاگردان کشاورز صحبت می‌کنند.

با این حال، هنوز شک و شبهه‌هایی هم وجود دارد. باید منتظر ماند به آغاز نیمه دوم فصل، که چه اتفاقاتی برای بازی تماشگرپسند کشاورز رخ خواهد داد. گیتی‌پسند  پُر از بازیکنانی است که بعضی‌هایشان به دنبال کسب اولین قهرمانی در دوران حرفه‌ای‌شان هستند. نکته‌ای بارز این بوده که آن‌ها در نقل‌وانتقالات کهکشانی عمل نکردند. مسعود محمدی را از قندکاترین آمل جذب کردند، تیمی که فصل گذشته جزو پایین جدولی‌ها به شمار می‌رفت. همچنین پدیده فصل امیرحسین داوودی از تیم متوسط‌نشین فرش‌آرا راهی محفل گیتیزن‌ها شد و در نهایت بهداد شیخ احمدی را از تیم قمی شکار کردند.

منبع:ورزش ۳

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.