کد خبر : 251993
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 9:17
-

جعفری:تمرکزم به قهرمانی گیتی پسند است/ به لژیونر شدن فکر می کنم

جعفری:تمرکزم به قهرمانی گیتی پسند است/ به لژیونر شدن فکر می کنم

بازیکن تیم گیتی پسند از آخرین وضعیت خودش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بهمن جعفری در خصوص فعالیت خود در گیتی پسند اصفهان، اظهار کرد: امسال به تیم گیتی پسند اصفهان ملحق شدم که خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. تا کنون از میان یازده بازی تنها یک تساوی را کسب کردیم و سایر بازی‌های خود را با کمترین گل خورده و با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: متاسفانه ابتدای فصل جاری دربازی‌های دوستانه مصدوم شدم که همین امر باعث شد از میادین دور باشم و حتی به اردوی تیم ملی دعوت نشدم. اولین تجربه مصدومیت من در دوران ورزشی‌ام بود و خوشبختانه بیشتر از دو ماه طول نکشید و الان در شرایط مطلوبی هستم و در کنار سایر بازیکنان تمام تلاش خود را برای تحقق هدف باشگاه که کسب عنوان قهرمانی است، به کار خواهم گرفت.

 این ملی‌پوش خراسانی ادامه داد: به مدت ۳ سال تا سال ۱۴۰۱ در تیم فرش آرا مشهد بازی می‌کردم، فرش آرا یکی از تیم‌های قوی و ریشه‌دار ایران است و همواره بهترین فوتسال را به نمایش گذاشته است و مشهد قطب فوتسال کشور است، اما متاسفانه همواره حمایت‌ها از خراسان رضوی اندک بوده و موجب شده که فوتسالیست‌های خراسانی همیشه خارج از استان بازی کنند، این در حالی است که اگر حمایت خوبی وجود داشت مشهد صاحب عنوان قهرمانی کشور بود.

جعفری با تاکید بر اینکه مشهد باید یک اسپانسر قوی داشته باشد، بیان کرد: آنچه که بیش از هر چیز دیگری حائز اهمیت است یک مدیریت قوی‌تر است، واقعا صد حیف که هزاران بازیکن مستعد در خراسان دیده نشوند. خراسان جوانان با استعداد بسیاری دارد که آینده درخشانی خواهند داشت. متاسفانه اسپانسر‌ها در مشهد یک ساله تیم داری می‌کنند و سپس رها می‌کنند که به عقیده من ناشی از مدیریت است چرا که ما در خراسان اسپانسر‌های خیلی خوبی داریم، اما متاسفانه همه خیلی زود دست می‌‎کشند.

وی در نهایت افزود: تمام تلاش خود را همواره به کار گرفته ام که بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم و بهترین نسخه خود باشم و امیدوارم همچنین به لژیونر شدن نیز فکر میکنم، اما امروز بر گیتی پسند و قهرمانی‌اش متمرکز هستم و در نهایت امیدوارم که مشهد یکی از بهترین‌های ایران شود که آن روز دور نیست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.