کد خبر : 259748
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 0:40
-

صبوری: با حمایت هواداران و ترکیبی جوان حریف را شکست دادیم

صبوری: با حمایت هواداران و ترکیبی جوان حریف را شکست دادیم

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت قم با تشکر از هواداران به عنوان یار کمکی این تیم گفت: در بازی امروز مقابل گهرزمین سیرجان اگر از موقعیت های گلزنی نیمه اول بیشتر استفاده می‌کردیم با اختلاف گل بیشتری حریف را شکست می‌دادیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین صبوری شامگاه پنجشنبه پس از پایان دیدار تیم های آناصنعت قم و گهر زمین سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به شرایطی که داشتیم و برخی بازیکنان ما مصدوم بودند با ترکیبی از جوانان خود به مصاف حریف رفتیم و سه امتیاز باارزش به دست آوردیم.

وی بیان کرد: امروز مقابل حریف هرچه در توان داشتیم در عمل به میدان بازی آوردیم و باید از هواداران خود که یار کمکی ما بودند تشکر کنم.

صبوری افزود: بازیکنان ما امروز غیرت نشان دادند، با ارائه یک بازی تاکتیکی با همه وجود کار کردند و از این رو از همه آنان تشکر می کنم.

صبوری بیان کرد: بازی با تیم گهر زمین سیرجان بر اساس پیش بینی که پیش از بازی داشتیم برای ما سنگین بود چراکه این تیم در رده سوم جدول قرار دارد و حریف خیلی خوبی برای بازی امروز ما بود.

وی گفت: گهر زمین سیرجان از پر مهره ترین تیم های لیگ برتر فوتسال است و از این رو پیروزی مقابل این تیم بسیار ارزشمند محسوب می شود.

سرمربی آنا صنعت قم ابراز داشت: تیم ما جوان است که میانگین سنی ۲۲ سال دارد و از این رو در برخی بازی ها که نیاز به تجربه داریم به مشکل بر می خوریم اما باید این تاوان ها را داد تا بتوان آینده فوتسال قم را تامین کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.