کد خبر : 259745
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 0:38
-

کشاورز: با قاطعیت قهرمان لیگ برتر شدیم

کشاورز: با قاطعیت قهرمان لیگ برتر شدیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسنداصفهان گفت: از روز اول به دنبال آمار و ارقام نبودم و فقط به دنبال قهرمانی بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد کشاورز بعد از پیروزی ۴ بر صفر مقابل فرش‌آرای مشهد و قهرمانی در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از هواداران خون‌گرم خوب فرش‌آرا که من را مورد لطف خود قرار دادند تشکر و قدردانی کنم. بازی خیلی خوبی هر دو تیم به نمایش گذاشتند و علی‌رغم تمام احترامی که برای باشگاه فرش‌آرا قائل هستم مستحق این پیروزی بودیم و توانستیم با یک بازی روان و خوب این تیم را شکست بدهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: فرش آرا یکی از تیم‌های با سابقه لیگ برتر است و با پیروزی مقابل این تیم توانستیم قهرمان لیگ برتر با قاطعیت شویم و خدا را شکر که در این روز توانستیم با قاطعیت قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آوریم. جا دارد از تک تک کسانی که در کنارم بودند چه بازیکن، چه کادر فنی و چه مسئولان باشگاه در اینچنین لیگ سختی تشکر کنم.

کشاورز همچنین در مورد روند شکست ناپذیری باشگاه گیتی‌پسند در لیگ برتر اظهار داشت: ما از روز اول به د نبال آمار و ارقام نبودیم و بازی به بازی فکر می‌کردیم و تنها چیزی که برای ما مهم بود قهرمانی در لیگ است. اما بدمان نمی آید که روند شکست‌ناپذیری خود را در لیگ تا پایان فصل حفظ کنیم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که با بهترین کیفیت به مصاف حریفان خود برویم.

وی همچنین در مورد قرارداد ۲ ساله و برنامه خود برای لیگ سال آینده عنوان کرد: فعلاً زود است در این مورد صحبت کنیم. هنوز چهار هفته تا پایان لیگ باقی مانده است. ان‌شاءالله در آخر فصل تصمیم خواهیم گرفت که برای سال آینده چه برنامه‌ای داشته باشم و با باشگاه به جمع‌بندی خوبی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد قضاوت داوری امروز گفت: عملکرد داوران خوب بود و مشکل خاصی ایجاد نشد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پاکزاد جمعه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

امسال سال شما بود ،ولی همیشه اینطور نخواهد بود،فعلا سرمست از پیروزیها ی خود باشید تا سال آینده ببینیم چی میشه؟