کد خبر : 260113
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 12:54
-

صبوری:بازی باتیمی که ۲۲ هفته نباخته سخت است/ برای فصل بعد صحبتی با من نشده است

صبوری:بازی باتیمی که ۲۲ هفته نباخته سخت است/ برای فصل بعد صحبتی با من نشده است

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت قم گفت: اتفاق‌های خوبی در آینده برای بازیکنان تیم ما رقم می‌خورد و جوانان مستعد این تیم در تیم ملی فوتسال سهم خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،حسین صبوری اظهار داشت: برای تیم ملی فوتسال که قرار است سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند آرزوی موفقیت دارم و مطمئن هستم وحید شمسایی سرمربی تیم ملی، لیگ برتر را رصد می‌کند و حتما در آینده جوانان تیم آناصنعت در اردوهای این تیم حضور خواهند یافت.

وی ضمن تبریک قهرمانی گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال به مجموعه این باشگاه و مردم اصفهان بیان کرد: به طور طبیعی بازی با تیمی که ۲۲ هفته است باخت نداشته و در زمین خودش هست سخت و دشوار است.

سرمربی آناصنعت قم افزود: هفته قبل برد خوبی برابر تیم سوم جدول گهر زمین سیرجان داشتیم و با شرایطی به اصفهان می‌رویم که نمی‌خواهیم حریف از پیش باخته‌ای باشیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بازی خیلی خوبی را مقابل گیتی پسند به معرض نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این سئوال که روند کار تیم آناصنعت پس از بازی این هفته مقابل گیتی پسند و در سه هفته پایانی رقابت‌ها چگونه خواهد بود بیان کرد: در سه بازی پایانی خود دیدارهای راحتی را در پیش نخواهیم داشت و همه تیم‌های لیگ امسال از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: رتبه‌بندی تیم‌ها بعد از جایگاه دوم تا نهم نشان می‌دهد از نظر امتیازی به هم نزدیک هستند و شرایط آنها امسال بسیار خوب بود و اکثر شان آمادگی خوبی داشتند.

صبوری افزود: فاصله امتیازی بین تیم‌های چهارم تا نهم حدود پنج امتیاز است و به همین دلیل در ادامه لیگ که ۲ بازی در خانه و یک دیدار مقابل کراپ در قزوین داریم کار آسانی نخواهیم داشت و بازی های باقیمانده دشوار است اما سعی می‌کنیم بتوانیم لیگ را با رتبه خوبی به پایان برسانیم.

وی تاکید کرد: برای ادامه حضور در آناصنعت قم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال صحبت جدی از سوی مدیریت باشگاه با بنده انجام نشده است و فعلا در اندیشه به پایان رساندن لیگ امسال هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.