کد خبر : 260105
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 10:26
-

ناظم الشریعه: تیم ملی فوتبال شایسته قهرمانی است/در حال تشکیل تیم ملی «ب» کویت هستیم

ناظم الشریعه: تیم ملی فوتبال شایسته قهرمانی است/در حال تشکیل تیم ملی «ب» کویت هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کویت گفت: در حال تشکیل تیم ملی «ب» کویت هستیم و در مسابقات غرب آسیا با این تیم حاضر خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی کویت که خود را برای رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۴ آماده می‌کند، اظهار داشت: در همین ابتدا صعود تیم ملی فوتبال کشورمان را به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا تبریک می‌گویم و این تیم شایسته قهرمانی است. 

وی ادامه داد: از اول فیفادی تمرینات خودمان را با حضور ۲۲ بازیکن آغاز کردیم و هدف از برگزاری این اردو برگزاری چهار مسابقه بوده است. از طرفی اینکه در این اردو بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت شده‌اند و کادر فنی توان آنها را بررسی می کنند تا ان‌شاءالله آماده شویم برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا. 

سرمربی تیم ملی فوتسال کویت گفت: در این اردو دو بازی با تاجیکستان که شبیه تیم ملی افغانستان است  برگزار کردیم این تیم در گروه ما قرار دارد و وطبق برنامه قرار است دو بازی با مجارستان و چند بازی هم با  تیم‌های اروپایی داشته باشیم. دو بازی اول با تاجیکستان انجام شد در یک بازی تساوی و در یک بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسیدیم. می‌دانید در رنکینگ تیم ملی تاجیکستان در رده پنجم و تیم ملی کویت در رده ششم قرار دارد. در دیدار روز گذشته با تاجیکستان  رئیس فدراسیون فوتبال کویت، دبیرکل فدراسیون حضور داشتند و از نزدیک شاهد این دیدار بودند. بعد از این دیدار احمد شاهی رئیس فدراسیون کویت به جمع ملی‌پوشان و کادر فنی آمد و از تلاش و زحمات همه قدردانی کرد.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: در حال تشکیل تیم ملی «ب» کویت هستیم و در مسابقات غرب آسیا با تیم ملی «ب» شرکت خواهیم کرد و تیم ملی بزرگسالان خود را آماده رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌کنیم. در عین حال شرایط خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد و ان‌شاءالله آماده رقابت‌های آسیایی می‌شویم و  البته روزهای یکشنبه و جمعه دو بازی با مجارستان برگزار کنیم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.