کد خبر : 260509
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 - 12:09
-

صبوری: می‌توانستیم گیتی‌پسند را شکست دهیم

صبوری: می‌توانستیم گیتی‌پسند را شکست دهیم

سرمربی تیم آنا صنعت قم گفت: فکر می‌کنم تیم گیتی‌پسند از تجربه خود استفاده کرد، اگر کمی خوش‌شانس بودیم بازنده نمی‌شدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین صبوری، سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت قم پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم گیتی‌پسند بابت کسب عنوان قهرمانی تبریک می‌گویم، تیم خیلی خوبی بودند و امسال مستحق قهرمانی بودند، به مجموعه این تیم و مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم.

وی افزود: به بازیکنان تیم خود نیز واقعا تبریک می‌گویم که یک بازی جانانه و خیلی‌ نزدیک را به نمایش گذاشتند و ما حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم، ۲، ۳ موقعیت خوب را بچه‌های ما از دست دادند.

صبوری تصریح کرد: بر روی یکی دو اشتباه جزئی گل‌هایی را دریافت کردیم اما توانستیم به بازی برگردیم و تیم بزرگ گیتی‌پسند را در نیمه اول تحت فشار قرار دادیم و این تیم ۵ خطا انجام داد؛ نیمه دوم هم به همین شکل بود اما فکر می‌کنم تیم گیتی‌پسند از تجربه خود استفاده کرد، اگر کمی خوش‌شانس بودیم بازنده نمی‌شدیم.

سرمربی آنا صنعت گفت: تا این هفته تنها تیمی که از گیتی‌پسند امتیاز گرفته بود تیم آنا صنعت بود، کمتر تیمی چنین فشاری به نماینده اصفهان وارد کرده بود.

وی در پایان گفت: اتفاقاتی ‌که در پایان بازی رخ داد، خیلی زیبا نبود، فحاشی کار خوبی نیست اما طبیعت ورزش حرفه‌‌ای همین است، در سالن تماشاگران به زمین نزدیک هستند، در سالن‌های مختلف نیز چنین جو‌هایی وجود دارد، اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد خیلی بهتر و زیباتر بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.