کد خبر : 260550
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 1:55
-

بی‌غم: مقابل شهرداری زیاد فرصت‌سوزی کردیم/ مس برای فصل جدید آماده می‌شود

بی‌غم: مقابل شهرداری زیاد فرصت‌سوزی کردیم/ مس برای فصل جدید آماده می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مس سونگون در یکی‌ از بازی‌های هفته بیست و سوم مقابل شهرداری ساوه به تساوی ۲-۲ رسید. حمید بی‌غم، سرمربی‌ تیم مس در پایان این دیدار گفت: شروع خوبی داشتیم و با برتری ۲ بر صفر راهی رختکن شدیم اما تیم حریف در نیمه دوم پرتلاش‌تر ظاهر شد و نسبت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مس سونگون در یکی‌ از بازی‌های هفته بیست و سوم مقابل شهرداری ساوه به تساوی ۲-۲ رسید. حمید بی‌غم، سرمربی‌ تیم مس در پایان این دیدار گفت: شروع خوبی داشتیم و با برتری ۲ بر صفر راهی رختکن شدیم اما تیم حریف در نیمه دوم پرتلاش‌تر ظاهر شد و نسبت به ما از موقعیت‌هایش استفاده بهتری داشت. همین به رقم خوردن نتیجه مساوی منجر شد که بابت آن به تیم جوان شهرداری تبریک می‌گویم.

 

او با بیان اینکه تیمش قدر موقعیت‌ها را ندانسته، تاکید کرد: برای برد به میدان رفته بودیم و از نظر تعداد و کیفیت موقعیت‌های گل شرایط بهتری از حریف داشتیم اما متاسفانه قدر خیلی از این موقعیت‌ها را ندانستیم. باید روی اشتباهات و ضعف‌هایمان در طول هفته کار کنیم تا در سه بازی آخر بهتر و قابل قبول‌تر ظاهر شویم.

 

بیغم با تشکر از هواداران مس تصریح کرد: از همه هوادارانی که امروز تشریف آورده بودند هم تشکر می‌کنم. به امید خدا این فصل را بدون مصدوم و اتفاقات بد به پایان می‌رسانیم تا برای فصل جدید و یک نمایش پرقدرت در شان هواداران و نام بزرگ مس سونگون داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.