کد خبر : 260816
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 10:21
-

رضایی:چیزی جز قهرمانی برای فوتسال بانوان ایران تصور نمی‌کردیم

رضایی:چیزی جز قهرمانی برای فوتسال بانوان ایران تصور نمی‌کردیم

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان گفت: سطح بازی‌ها در تورنمنت کافا تاجیکستان بالا نبود اما بچه‌ها هم خوب بازی کردند و چیزی جز قهرمانی برای فوتسال زنان ایران تصور نمی‌کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در تورنمنت کافا که در تاجیکستان برگزار شد برای بار سوم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. در دیدار فینال تورنمنت کافا، تیم‌های ملی فوتسال بانوان ایران و تاجیکستان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان فروزان سلیمانی با نتیجه ٩ بر صفر میزبان را شکست دادند و برای بار سوم عنوان قهرمانی را کسب کردند.

ملی‌پوشان کشورمان پیش از این با اقتدار ۵ بر یک ازبکستان، ١١ بر صفر قرقیزستان و ٩ بر صفر ترکمنستان را شکست داده بودند.

تیم ملی فوتسال بانوان خود را برای حضوری موفق در جام ملت‌های آسیا، بازی‌های داخل سالن آسیا و اولین دوره قهرمانی جهان آماده می‌کند که در سال‌های ٢٠٢۴ و ٢٠٢۵ میلادی برگزار خواهد شد.

عاطفه رضایی با تبریک به تیم ملی فوتسال بانوان برای قهرمانی در تورنمنت کافا تاجیکستان، گفت: قهرمانی در هر جایی باشد شیرین است اما چیزی جز قهرمانی برای فوتسال بانوان ایران تصور نمی‌کردیم. سطح بازی‌ها بالا نبود اما بچه‌ها هم خوب بازی کردند. تیم ملی فوتسال از نظر تجربه و بازیکن یک سر و گردن بالاتر از همه تیم‌ها در کافا بود.

وی همچنین درباره عملکرد تیم مس رفسنجان در سوپرلیگ فوتسال زنان، اظهار داشت: در ابتدای فصل قرار بود حضور ما در سوپرلیگ لغو شود و در آن زمان هیچ فردی تصور نمی‌کرد که ما در رده سوم قرار بگیریم. تیم‌های پایین‌تر بهتر از ما هزینه کرده بودند و در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتند. حتی بودجه بالاتری نسبت به مس داشتند. رده سومی سوپرلیگ هم نسبت به اینکه روز اول می‌خواستیم در این فصل تیم‌داری نکنیم، خوب بود.

وی افزود: تیم‌های پیکان و نصر نیز در فصل گذشته قهرمان و نایب و قهرمان شدند اما در این فصل تیم‌داری نکردند. همچنین بنا به دلایلی که مشخص نیست قرار بود در این فصل ما هم تیم‌داری نکنیم اما با پیگیری‌ مدیرعامل در سوپرلیگ ماندیم. کسی از ما توقع رتبه نداشت اما رده سومی هم بد نیست. با شرایط سخت تیم بسته شد و ما تنها با دو باخت در رده سوم جدول قرار گرفتیم. تیم پالایش نفت آبادان هم با ۲ شکست در این فصل قهرمان شد.

سرمربی تیم مس رفسنجان عنوان کرد: اگر در ثانیه آخر بازی برابر آبادان گل نمی‌خوردیم و به تساوی نمی‌رسیدیم می‌توانستیم به قهرمانی برسیم. وقتی از بچه‌ها حمایت کردیم، آنها هم پاسخ این حمایت را با خودباوری و خوب بازی کردن دادند اما برخی مواقع اتفاقاتی دست به دست هم می‌دهد تا به شرایط ایده‌آل نرسیم. در کل از عملکرد بچه‌ها راضی هستم. تاکید می‌کنم که این توانایی را در بچه‌ها دیدم که می‌توانند بهتر از این هم بازی کنند و به قهرمانی برسیم اما با توجه به شرایط این اتفاق نیفتاد.

وی درباره گلایه ملی‌پوشان مبنی بر کم بودن بازی‌ها و زود تمام شدن مسابقات سوپرلیگ، خاطرنشان کرد: فصل گذشته ما سه دور بازی کردیم و در بازی آخر دیگر بازیکنان خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم. با برگزاری دور سوم اتفاقات زیادی رخ داد و هزینه‌های گزافی داشتیم. امسال هم سازمان لیگ اعلام کرد سوپرلیگ که با حضور ۱۰ تیم به صورت رفت و برگشت خواهد بود اما تیم‌های نصر و پیکان انصراف دادند. اگر سوپرلیگ با ۱۰ تیم برگزار شود، بازی‌ها جذاب‌تر خواهد شد و اگر پلی‌آف هم به آن اضافه می‌شد، جذابیت بازی‌ها بالاتر می‌رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.