کد خبر : 261181
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 12:04
-

بزوال: در قم یک فینال داشتیم/ از شادی خون جهان برداشت اشتباه کردند

بزوال: در قم یک فینال داشتیم/ از شادی خون جهان برداشت اشتباه کردند

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس گفت: پیش از بازی امروز می دانستیم تیم قم پرمهره و دارای بازیکنان جوان و با تجربه کنار یکدیگر است و بازی روبروی هواداران پرشور قمی بسیار دشوار بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هادی بزوال پس از پایان دیدار تیم های آتاصنعت قم و پالایش نفت بندرعباس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: سالن شهید حیدریان قم به لحاظ کف پوش به سالن بندرعباس بسیار شبیه است و امروز یک فینال در قم داشتیم و به بازیکنان خود تذکر داده بودیم که با تمام وجود می جنگیم و باید با حداکثر امتیاز قم را ترک کنیم.

وی در مورد نحوه خوشحالی امیر خون جهان بازیکن تیمش پس از به ثمر رساندن گل اول پالایش نفت بندرعباس گفت: او خوشحالی خاص خود را دارد و روبروی دوربین می رود اما قبلا هم به خون جهان تذکر داده بودیم که در بیرون از بندرعباس تماشاگر حریف از حرکت او برداشت اشتباه می کند.

وی ادامه داد: هواداران قمی امروز از شادی پس از گل خون جهان برداشت اشتباه کردند و با حرکت او هواداران قم تحریک شدند البته از نظر فنی او خوب بود و ضمن برگزاری یک بازی با کیفیت، ۲ گل هم به ثمر رساند.

بزوال افزود: قولی که زمان بستن قرارداد در ابتدای فصل به مدیران باشگاه دادیم این بود که رتبه نیمه بالای جدول را بدست آوریم و لذا هر رتبه ای بالاتر از هفتم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بازیکنان جوانی نسبت به خیلی از تیم های لیگ برتر داریم و به لحاظ اتحادی که داریم و این که بازیکنان ما چند سال است کنار هم هستند برای فصل بعد برنامه ریزی داریم تا در یکی از رتبه های اول تا سوم قرار گیریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.