کد خبر : 261190
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 12:19
-

حسن‌زاده: مقابل کراپ مستحق پیروزی بودیم/نمی‌دانم چه حکمتی است که موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود

حسن‌زاده: مقابل کراپ مستحق پیروزی بودیم/نمی‌دانم چه حکمتی است که موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: مقابل کراپ نه تنها استحقاق شکست نداشتیم، بلکه مقابل کراپ باید برنده می‌شدیم، اما در هر صورت این موضوع جزئی از ورزش حرفه‌ای است و امیدوارم در ۲ بازی آینده بتوانیم جبران مافات کنیم.

 
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن حسن‌زاده در خصوص شکست تیمش برابر کراپ الوند گفت: با توجه به اینکه ۳ بازیکن اصلی خود را برای این دیدار در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم از بازیکنان جوان‌مان استفاده کنیم، عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: در این دیدار هوشمندانه بازی کردیم و موقعیت فراوانی به تیم کراپ ندادیم، اما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. نمی‌دانم چه حکمتی است که موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود، اما موقعیت نه چندان ۱۰۰ درصد کراپ وارد دروازه ما شد.

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: بازیکنانم تلاش زیادی کردند. در این چند بازی موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کنیم، اما متاسفانه به گل تبدیل نمی‌شود. در این دیدار نه تنها استحقاق شکست نداشتیم، بلکه مقابل کراپ باید برنده می‌شدیم، اما در هر صورت این موضوع جزئی از ورزش حرفه‌ای است و امیدوارم در ۲ بازی آینده بتوانیم جبران مافات کنیم.

حسن‌زاده در خصوص داوری تصریح کرد: داور مشکل به خصوصی نداشت و اگر اشتباهی هم داشت، تاثیرگذار نبود. داوران نیز به جذابیت این بازی کمک کردند.

وی در خصوص دلیل تفاوت ۲ نیم فصل متفاوت برای فرش‌آرا اظهار کرد: قطعا هر اتفاقی دلایل خود را دارد و هیچ چیزی اتفاقی نیست. در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردیم و توقعات را افزایش دادیم، در صورتی که در شروع فصل ۶ بازیکن فرش‌آرا جدا شده بودند و به دلیل محدودیت‌های بودجه‌ای نتوانسته بودیم بازیکنان زیادی جذب کنیم، اما بازیکنان با تلاش و غیرت خود عملکرد فوق‌العاده‌ای در نیم فصل اول داشتند که توقعات را افزایش دادند.

حسن‌زاده ادامه داد: در نیم فصل دوم همیشه امتیاز گرفتن سخت است. این موضوع را هم پیش بینی کرده بودیم. به دلیل محدودیت در بازیکنان، قدرت بهادری را جذب کردیم تا با تجربه خود به تیم کمک کند که متاسفانه این اتفاق نیز رقم نخورد و به بنا به مشکلاتی نتوانست به ما کمک کند.

سرمربی فرش‌آرای مشهد تصریح کرد: در نیم فصل دوم به دلایل مختلف که نمی‌توانم آن را بیان کنم، تمرکز تیم ما بهم ریخت. کسانی که بازی‌های ما را نگاه می‌کنند، می‌توانند متوجه شوند که تیم ما با تمرکز بازی نمی‌کند. دلایل مختلفی دارد که نمی‌خواهم وارد آن شوم.

حسن‌زاده گفت: در هر صورت از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با شرایط و وضعیت سختی که داشتیم، عملکرد قابل قبولی داشتند و تلاش زیادی برای فرش‌آرا انجام دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

حکمت چیه توان تاکتیکی ایت بیشتر این نیست

ناشناس شنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

اگر دلیلش رو می دونستی که حل مشکل می کردی