کد خبر : 261195
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 12:36
-

منظمی: به دنبال سه دیدار تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال بانوان هستیم

منظمی: به دنبال سه دیدار تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال بانوان هستیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: به دنبال برگزاری ۳ دیدار دوستانه با سه کشور هستیم تا پس از تورنمنت کافا، دیدارهای سخت‌تری را ملی‌پوشان تجربه کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مریم منظمی در خصوص تورنمنت فوتسال کافا در کشور تاجیکستان، اظهار داشت: چون از ابتدای امسال برنامه‌ای برای تیم ملی فوتسال پیش‌بینی نشده بود ما برنامه‌ها را زمانی شروع کردیم که ای‌اف‌اسی به ما تاریخ برگزاری مسابقات در فوتسال بانوان را اعلام کرد. در اواخر شهریور و اوایل مهر ماه یک اردوی انتخابی برگزار کردیم و بعد از آن به صورت رسمی از آبان‌ماه بچه‌ها در اردو حضور داشتند.

وی افزود: به دلیل حضور ملی‌پوشان در لیگ، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کردیم تا نه تنها به لیگ برسند بلکه در اردوی تیم ملی هم حاضر شوند. مقداری کار ما سخت بود و مدیر تیم ملی با مدیران باشگاه‌ها در زمینه برگزاری اردوها در تماس بود و بدون اینکه آسیبی به مسابقات لیگ و باشگاه‌ها برسد، اردوی تیم ملی را در پنج مرحله برگزار کردیم. اردوها با ظرفیت کامل از نفرات دعوت شده برگزار شد تا فرزوان سلیمانی سرمربی تیم ملی همه بچه‌ها را رصد کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: پشتوانه‌سازی برای تیم ملی فوتسال بانوان را انجام دادیم. کادر فنی شامل سرمربی، مربی، مربی بدنساز، دو مشاور و کادر مدیریتی شامل سرپرست، کمک سرپرست و کادر پزشکی شامل پزشک، فیزیوتراپ و ماسور در تیم ملی حضور دارند ضمن آنکه روانشناس هم در کادر تیم فعالیت دارد.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان در ۲ دوره قبل هم در تورنمنت کافا به قهرمانی رسیده بودند و این سری با توجه به اینکه اردوهای جامع‌تری داشتند، توانستند با برنامه‌های خوب و اردوهای منسجم به قهرمانی برسند.

منظمی خاطرنشان کرد: هر تیمی در هر سطحی و هر مسابقه‌ای برای اول شدن می‌آید. ما شاهد فشار در دقایق اولیه بر روی تیم ملی بودیم اما بچه‌ها کم نیاوردند و هر تاکتیکی را به کار می‌بردند و سرمربی نیز به خوبی تیم را مدیریت کرد. در نهایت ملی‌پوشان ایران نتیجه را به اسم خودشان تمام کردند. تورنمنت کافا رقابت تدارکاتی خوبی برای بازیکنان ایران بود. در آینده به این سمت می‌رویم تا با نظر سرمربی دیدارهای دوستانه خوبی داشته باشیم تا در شرایط سخت و پرفشار محک بخورند. ما با برنامه‌ریزی بیشتری بازیکنان را مدیریت می‌کنیم.

وی گفت: ملی‌پوشان از همان روز اول پیش از آغاز تورنمنت کافا با اقتدار گفتند که قهرمان می‌شوند و با این نیت آمده‌اند. این سری متفاوت از دوران قبل قهرمان شدیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما تاکتیک سرمربی این بود تا بیشتر پاور پلی را اجرا کنند. در واقع تورنمنت کافا تمرینی برای ملی‌پوشان ما بود. وضعیت تیم ملی فوتسال زنان بسیار خوب است و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منسجم‌تر می‌توانیم این افتخارآفرینی‌ها را حفظ کنیم. به دنبال برگزاری دیدار دوستانه با سه کشور هستیم. می‌خواهیم بازی‌های سنگین‌تری داشته باشیم و با کشورهای مطرحی بازی کنیم. در جلسه‌ای با نظر سرمربی تیم این دیدارهای دوستانه را انعکاس می‌دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.