کد خبر : 261410
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 11:36
-

درخشانی:امسال لیگ سختی در ایران داشتیم/نتایج شگفت‌انگیز نشان داد ما کار خود را به خوبی انجام داده‌ایم

درخشانی:امسال لیگ سختی در ایران داشتیم/نتایج شگفت‌انگیز نشان داد ما کار خود را به خوبی انجام داده‌ایم

بازیکن فوتسال گیتی پسند گفت: همیشه در بازی‌ها سعی کرده‌ایم پیروز میدان باشیم و خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد که تلاش و نتایج شگفت‌انگیز نشان داد. کارمان را به خوبی انجام دادیم و لایق این قهرمانی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمدحسین درخشانی ، پیش از جشن قهرمانی تیمش با رکورد ۷۰ امتیازی، اظهار کرد: شرایط تیم خوب بود، بازی‌های خیلی خوبی را پشت‌ سر گذاشتیم.

وی افزود: با جوان‌گرایی در تیم و تلاش‌های بسیار توانستیم زودتر قهرمانی را کسب کنیم، مابقی تیم‌ها سخت برای کسب رتبه سوم و چهارم تلاش می‌کنند، امسال لیگ سختی در ایران داشتیم که حدود هفت تیم خوب در این لیگ شرایط را برای تیم‌های دیگر سخت می‌کردند.

بازیکن فوتسال گیتی پسند ادامه داد: مجموعه گیتی پسند شرایط خوبی را فراهم کرده که ما توانستیم هفته به هفته مسابقات را به جلو هدایت کنیم و در تیم یکسری جوان‌ها و با تجربه‌ها تلفیق شده‌اند.

بازیکن گیتی‌پسند افزود: همیشه در بازی‌ها سعی کرده‌ایم پیروز میدان باشیم و خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد که تلاش و نتایج شگفت‌انگیز نشان داد ما کار خود را به خوبی انجام داده‌ایم و لایق این قهرمانی هستیم.

درخشانی تصریح کرد: علاوه بر اکثر بازیکنانی که در این باشگاه قرارداد دارند فکر می‌کنم اگر دو بازیکن به ما اضافه شوند شرایط تیم بهتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.