کد خبر : 261678
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 10:19
-

کشاورز: حفظ قهرمانی از کسب آن سخت‌تر است/ آماده میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا هستیم

کشاورز: حفظ قهرمانی از کسب آن سخت‌تر است/ آماده میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا هستیم

سرمربی گیتی پسند اصفهان حفظ قهرمانی را سخت تر از کسب آن عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پایان دیدار مقابل شهرداری ساوه گفت: علیرغم بازی سختی که داشتیم به نظرم کاملا مستحق  پیروزی و بر بازی مسلط بودیم و خداراشکر به این پیروزی دست پیدا کردیم.

وی افزود: در لیگ سخت امسال کاملا مستحق قهرمانی بودیم و آمار و اعداد عجیبی هم از خود به جا گذاشتیم. بی‌نهایت از هواداران اصفهانی تشکر می‌کنم و آن‌ها در این قهرمانی نقش بسزایی دارند. هواداران هیچ زمانی از فصل ما را تنها نگذاشتند و امروز مثل همیشه در جشن قهرمانی کنار ما بودند و این از همه چیز برای ما با ارزش‌تر است.

سرمربی گیتی‌پسند در پاسخ به سئوالی در ارتباط با برنامه‌های آینده این تیم پس از کسب عنوان قهرمانی و شکستن رکوردهای مختلف گفت: ما با همت همه نفرات تیم بهترین عناوین را کسب کردیم و از حالا گیتی‌پسند باید شرایط بهتری را برای فصل آینده فراهم کند، چون ما نماینده ایران در آسیا خواهیم بود و مطمئنا کار سختی در آسیا خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم فصل بعد در لیگ داخلی و آسیا بتوانیم با همین دست فرمان و تمرکز پیش برویم، البته که مثالی درباره ادامه موفقیت‌ها وجود دارد که می‌گوید حفظ قهرمانی از کسب این عنوان سخت‌تر است و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را تکرار کنیم.

کشاورز درباره احتمال میزبانی گیتی‌پسند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اطهار داشت: اطلاع دقیقی ندارم، اما باشگاه ما آمادگی خود را برای میزبانی بازی‌های اسیایی اعلام کرده و در صورت نیاز حتما میزبان خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.