کد خبر : 261851
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 15:15
-

کلاف سردرگم حضور در جام ملتها

فرق ما با سامورایی ها ؛ مشکل در قرارداد لژیونرها و عدم مفاهمه با باشگاه

فرق ما با سامورایی ها ؛ مشکل در قرارداد لژیونرها و عدم مفاهمه با باشگاه

باشگاه‌های اسپانیایی مخالف حضور لژیونرهای ایرانی در جام ملت‌های فوتسال آسیا هستند و قصد دارند با تهدید این بازیکنان، جلوی این اتفاق را بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، باشگاه‌های اسپانیایی مخالف حضور لژیونرهای ایرانی در جام ملت‌های فوتسال آسیا هستند و قصد دارند با تهدید این بازیکنان، جلوی این اتفاق را بگیرند.

 جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت سال آینده به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و تیم ایران با تیم های کویت، بحرین و افغانستان همگروه است.

با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، این مسابقات خارج از روزهای فیفادی برگزار می‌شود و همین موضوع باعث شده تا مشکلاتی برای لژیونرهای اروپایی حاضر در تیم‌های آسیایی به وجود بیاید.

حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور برای پالما اسپانیا و سعید احمد عباسی برای تیم آلبالی اسپانیا بازی می‌کنند و همزمانی لیگ اسپانیا با جام ملت‌های آسیا باعث شده تا حضور آن‌ها در تیم ملی به اما و اگر کشیده شود.

به جز حسین طیبی، سه بازیکن دیگر سرباز هستند و با مجوز سازمان نظام وظیفه توانستند در اسپانیا حضور داشته باشند. از این رو گفته می‌شود که این بازیکنان موظف خواهند شد که بعد از حضور در ایران، دیگر به اسپانیا سفر نکرده و در خدمت تیم ملی باشند.

باشگاه‌های اسپانیایی نیز جریمه سنگینی را برای عدم حضور این بازیکنان در این تیم‌ها برای لژیونرهای ایرانی در نظر گرفته‌اند چرا که در قراردادهای آن‌ها بندی در خصوص اولویت بازی برای تیم‌های ملی در نظر گرفته نشده است. اتفاقی که در همه جای دنیا مرسوم است؛ مانند محمد صلاح که چندی پیش از لیورپول مجوز حضور در جام ملت‌های آفریقا را اخذ کرده و بدون مشکل برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.