کد خبر : 261838
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 12:03
-

کفش طلا در انتظار بازیکن گیتی پسند ؛ تهدید از شمال، مرکز و جنوب!

کفش طلا در انتظار بازیکن گیتی پسند ؛ تهدید از شمال، مرکز و جنوب!

رقابت بین نامزدهای آقای گلی داغ است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تنها یک هفته به پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده و گرچه تکلیف قهرمان و تیم های سقوط کننده مشخص شده اما همچنان چهره آقای گل این فصل رقابت ها مشخص نیست.

با گلزنی محمد حسین درخشانی در هفته بیست و پنجم، عقب گیر گیتی پسند بار دیگر شانس تصاحب کفش طلا را بالا برد. او حالا با ۲۲ گل زده شرایط مناسبی دارد و حتی اگر در بازی حساس با مس سونگون نیز موفق به گلزنی نشود چه بسا این عنوان را تصاحب کند. با این حال احتمال اینکه کفش طلا به بازیکنی از گیتی پسند برسد زیاد است چرا که جدی ترین تعقیب کننده درخشانی نیز مهدی کریمی ستاره گیتی پسند است. او با ۲۰ گل زده این فرصت را دارد تا با گلزنی در ال کلاسیکو یا خود را به درخشانی رسانده یا حتی از او سبقت بگیرد. این میدان می تواند یک آقای گل دیگر هم معرفی کند. مهدی جاوید که ۴ گل برای رسیدن به محمدحسین درخشانی احتیاج دارد و گرچه کارش سخت است اما غیر ممکن نیست و شاید او مرد اول ال کلاسیکو لقب بگیرد.

غیر از این بازیکنان مرتضی فرزانیان راس سفیر گفتمان هم شانس آقای گلی دارد. او که در مصاف با ایرالکو پایش به گل باز نشد حالا باید در زرند حداقل سه گل به فولاد بزند تا به درخشانی برسد که کاری دشوار پیش روی بازیکن سفیر گفتمان است. امیر خون جهان در پالایش نفت هم ، اندازه مهدی جاوید گل زده و با ۱۸ گل در کورس آقای گلی است و او هم حداقل باید ۴ گل در بازی دشوار هفته پایانی تیمش مقابل شهرداری در ساوه به ثمر برساند.

۲۲ گل:

محمدحسین درخشانی (صنایع گیتی پسند اصفهان)

 

۲۰ گل:

مهدی کریمی (صنایع گیتی پسند اصفهان)

 

۱۹ گل:

مرتضی فرزانیان (سفیر گفتمان تهران)

 

۱۸ گل:

امیررضا خون‌جهان (پالایش نفت بندرعباس)

مهدی جاوید (مس سونگون ورزقان)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.