کد خبر : 262029
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 14:39
-

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان در گفتگو با Fut5al :

یک کاندیدای ریاست هیات فوتبال تایید صلاحیت نشده است/ منتظر اعلام تاریخ مجمع از سوی فدراسیون هستیم

یک کاندیدای ریاست هیات فوتبال تایید صلاحیت نشده است/ منتظر اعلام تاریخ مجمع از سوی فدراسیون هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: از میان پنج کاندیدای معرفی شده، صلاحیت حراستی یک نفر برای پست هیات فوتبال خراسان رضوی تایید نشده است.

علیرضا تاج فیروز در خصوص انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت: ما بنا به وظیفه و روالی که وجود دارد نظر دفتر نظارتی بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست هیات فوتبال خراسان را به فدراسیون اعلام کردیم و منتظر اعلام اسامی و تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی استان از جانب فدراسیون هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در میان پنج کاندیدای معرفی شده هیات فوتبال که شرایط فنی را داشتند تنها صلاحیت یک نفر از نظر شرایط حراستی تایید نشده که فدراسیون فوتبال اسامی چهار نفر کاندید دیگر را اعلام خواهد کرد.

تاج فیروز با تاکید بر اینکه اعلام زمان مجمع انتخاباتی بر عهده فدراسیون است، گفت: ما روال را طی کرده‌ایم و هر آنچه مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بوده را انجام داده‌ایم و همچنان منتظریم تا زمان مجمع اعلام شود.

گفتنی است احسان اصولی ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی را بر عهده داشته و در انتخابات پیش روی این هیات نیز برای کاندیداتوری در پست ریاست ثبت‌نام کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.