کد خبر : 262405
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 11:35
-

اولین الکلاسیکوی بدون اخراجی از میدان!/ تشکر مدیران گیتی‌پسند از داوران با حضور در رختکن

اولین الکلاسیکوی بدون اخراجی از میدان!/ تشکر مدیران گیتی‌پسند از داوران با حضور در رختکن

داوری دیدار مس سونگون و گیتی‌پسند به شکلی متفاوت انجام و با نمره قبولی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دیدار هفته پایانی مس و گیتی‌پسند موسوم به الکلاسیکوی ایرانی با انتخاب دو داور مجرب از تبریز و اصفهان همراه بود تا کمربسته و حفیظی دیدار همشهریان خود را در دو سمت میدان پورشریفی تبریز قضاوت کنند.

در حالی که نباختن برای حفظ رکورد قهرمانی بدون باخت گیتی‌پسند و پیروزی مس بخاطر اعاده حیثیت آنها حائز اهمیت بوده و تنور الکلاسیکوی فوتسال ایران را همچنان داغ نگه می‌داشت، داوری در این بازی به شکلی متفاوت نسبت به دیدارهای قبلی این دو تیم و بدون ایجاد حساسیت به انجام رسید.

در این بازی منهای کارت قرمز صوری به دروازه‌بان نیمکت گیتی‌پسند که در ۴۰ثانیه به پایان از جیب داور بدلیل کنترل جو سالن خارج شد و تاثیری در بازی نداشت، در جریان این دیدار تا دقیقه ۱۰ هر نیمه هیچ کارتی داده نشد و سه کارت زرد به گیتی‌پسند و دو کارت زرد به مسی‌ها مجموع واکنش داوران به اتفاقات درون زمین بود تا یک رکورد جالب با قضاوت خوب این دو داور ثبت شود.

الکلاسیکویی که در آن خبری از کدخدامنشی و یا بالعکس تهاجم به سمت بازیکنان و نیمکت‌ها نبود و در نهایت نیز به گونه‌ای رضایتبخش برای هر دو تیم به پایان رسید تا در خاتمه بازی نیز با حضور مدیران گیتی‌پسند در رختکن داوران و تشکر از تیم داوری توامان شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.