کد خبر : 262475
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 14:31
-

در ادامه ثبات سه ساله مدیریتی و فنی گهرزمین رخ داد؛

جهش سیرجانی‌ها از پنجمی به سومی در دومین سال لیگ‌برتر/ با همین فرمان گهر سال آینده مدعی جدی قهرمانی است

جهش سیرجانی‌ها از پنجمی به سومی در دومین سال لیگ‌برتر/ با همین فرمان گهر سال آینده مدعی جدی قهرمانی است

تیم فوتسال گهرزمین سیرجان روند صعودی خیره‌کننده‌ای را در دومین سال حضور در لیگ‌برتر طی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، گهرزمین سیرجان که سه سال قبل با سرمربیگری حسین افضلی به لیگ‌برتر صعود کرده است، سال گذشته عنوان پنجمی لیگ‌برتر را به خود اختصاص داد و امسال هم توانست با حفظ ثبات مدیریتی و فنی خود عنوان سومی خود را در جدول از مدت‌ها قبل تثبیت کند و حتی برای دومی تا روز آخر نیز شانس داشته باشد.

تیم حسین افضلی که به لحاظ نفرات ستاره و بازیکن اسمی ندارد اما یک تیم ستاره در لیگ‌برتر ۱۴۰۲ بود که توانست با شایستگی عنوان سومی لیگ را از آن سیرجانی‌ها کند؛ نتایجی که در پی ثبات مدیریتی و فنی با حضور سلیمان زاده و افضلی رخ داده و به نظر می‌رسد در ادامه حرکت در نمودار لیگ سال آینده یک مدعی قهرمانی لیگ است.

این تیم نسبت به سال گذشته خود چند تغییر کوچک داشته و جدای از خیال راحت آنها از درون دروازه با پرکاس مهره‌های گلزنی را در ترکیب خود احیاء کرده که عملکرد متفاوتی را این فصل نسبت به سال‌های گذشته خود ثبت کرده‌اند.

گهرزمین سیرجان با این روند به هیات‌مدیره گروه صنعتی خود که سال گذشته این تیم را با تغییر تصمیم نهایی خود مجددا به لیگ بازگرداند، با رتبه سومی خود ثابت کرد که سرمایه ورزشی بزرگی برای مردم سیرجان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.