کد خبر : 262615
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 9:47
-

می‌خواهیم سال 1403 با قهرمانی تیم ملی فوتسال آغاز شود

شمسایی: با حضور چهار عزیز در اردو مشکل برای من حل شده خواهد بود/ تیم ملی به حمایت مردم و فدراسیون نیاز دارد

شمسایی: با حضور چهار عزیز در اردو مشکل برای من حل شده خواهد بود/ تیم ملی به حمایت مردم و فدراسیون نیاز دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۲ برای فوتبال کشورمان شیرینی‌ها و تلخی‌های زیادی داشت. کسب عنوان سومی توسط تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی یکی از شیرینی‌های این سال بود و حذف تیم ملی فوتبال چمنی در جام ملت‌های آسیا را می‌توان یکی از تلخ‌ترین اتفاقات تیم ملی فوتبال کشورمان دانست. در این بین فوتسال هم به عنوان یکی از رشته‌های پرمدال که علاقه‌مندان زیادی دارد، باید در ابتدای سال ۱۴۰۳ در جام ملت‌ها حاضر شود. تیمی که می‌خواهد قهرمانی را از تیم ملی ژاپن پس بگیرد.
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص عملکرد تیم‌های فوتبال ساحلی و چمنی این گونه صحبت می‌کند: «برخی‌ها اعتقاد دارند که نتایج تیم ملی فوتبال چمنی ما در جام ملت‌ها ناکامی بود، در حالی که نمی‌توان گفت که این تیم در جام ملت‌ها نتایج بدی گرفت چرا که تیم ملی به جمع ۴ تیم برتر آسیا راه یافت و علاوه بر این برد شیرین و شیکی مقابل تیم ملی ژاپن بدست آورد و حقیقتاً این پیروزی تیم ملی دلنشین بود. نتایج فوتبال ساحلی مردم را خیلی خوشحال کرد.»
او می‌افزاید: «حالا هم تیم ملی مسابقات مقدماتی جام جهانی را در پیش دارد. عملکرد تیم ملی فوتبال چمنی ما در جام ملت‌ها قابل قبول بود و این امیدواری وجود دارد که تیم ملی ما در مقدماتی جام جهانی هم عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند با صعود به جام جهانی از مرحله گروهی این مسابقات صعود کند. صعود از مرحله گروهی خواست مردم است و تیم ملی با بازیکنانی که دارد توان صعود از مرحله گروهی را دارد.»
شمسایی بیان می‌کند: «ادامه همکاری با قلعه‌نویی به نظرم، فکر و کار بسیار درست و حرفه‌ای بود که فدراسیون فوتبال انجام داد. پیش از جام ملت‌ها قلعه‌نویی فقط هفت الی هشت ماه بود که به عنوان سرمربی در تیم مشغول به کار شده بود و در بازی‌های تدارکاتی نتایج قابل قبولی کسب کرد. فکر می‌کنم در آینده خبرهای خوبی از تیم ملی بشنویم و با تفکراتی که آقای قلعه‌نویی دارند به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنیم.»
سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص سومی فوتبال ساحلی در جام جهانی می‌افزاید: «نتایج تیم ملی ساحلی در امارات من را میخکوب کرد. من در زمان برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی تمام کارهایم را رها می‌کردم و بازی‌های این تیم را با دقت و هیجان زیاد نگاه می‌کردم. بازیکنان ساحلی ما فوق‌العاده ظاهر شدند و تنها مقابل برزیل شکست خوردند. آنها می‌توانستند حتی قهرمان جام جهانی شوند.»
او در خصوص تیم ملی فوتسال هم این گونه صحبت می‌کند: «به چیز دیگری جز قهرمانی در جام ملت‌ها فکر نمی‌کنیم و برای رسیدن به این قهرمانی تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. می‌خواهیم سال ۱۴۰۳ با قهرمانی تیم ملی فوتسال آغاز شود. من در تیم ملی فوتسال میهمان هستم؛ چه زمانی که در تیم ملی بازیکن بودم و چه حالا که به عنوان مربی در تیم ملی کار می‌کنم. تمام انرژی‌ام را می‌گذارم تا فوتسال ما نتایج درخشانی بگیرد. می‌دانم که مردم چه قدر به فوتسال علاقه‌مند هستند و اعتقاد دارم حالا نوبت فوتسال است.» او در خصوص آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال این گونه صحبت می‌کند: «تمرینات تیم ملی از ۲۴ فروردین ماه استارت می‌خورد و ۲۱ بازیکن در این تمرینات حضور خواهند داشت. قرار است تیم ملی در تورنمنت چهار جانبه ویتنام حضور داشته باشد و قطعاً این تورنمنت می‌تواند در مسیر آماده‌سازی، به تیم ملی کمک کند. تیم ملی نیازمند حمایت فدراسیون فوتبال است و علاوه بر این ما به حمایت‌های مردم کشورمان هم نیاز داریم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.»

یکی از چالش‌های فدراسیون فوتبال حضور لژیونرها در تیم ملی است. حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور بازیکن تیم پالما اسپانیا هستند و سعید احمدعباسی برای تیم آلبالی اسپانیا بازی می‌کند و باشگاه‌های اسپانیایی مخالف حضور این بازیکنان در تیم ملی هستند. سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سؤال که چه زمانی مشکل لژیونرهای فوتسال حل می‌شود، می‌گوید: «هنوز در حال صحبت با باشگاه‌های اسپانیایی هستیم. این بازیکنان ستاره‌ و مهره‌های کلیدی محسوب می‌شوند و از اعتبار بسیار زیادی برخوردارند.» شمسایی این گونه صحبت‌های خود را ادامه می‌دهد: «این موضوع در حالی برای من حل شده است که این ۴ عزیز را در اردو ببینم. من در مورد بازی تدارکاتی هم چنین نظری دارم و معتقدم که تا وارد زمین نشویم نمی‌توان گفت که بازی تدارکاتی خواهیم داشت. بارها اتفاق افتاده که از برخی از این بازیکنان در بازی‌های تدارکاتی استفاده نکردیم اما جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی است داستان فرق می‌کند.»
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان صحبت‌های خود را این گونه به پایان می‌رساند: «کمیته فوتسال و شخص آقای اصولی با باشگاه‌های مربوطه در حال مذاکره هستند. اعتقاد من بر این است که نه بازیکن باید ضرر کند نه تیم ملی از غیبت بازیکن متضرر شود. قطعاً همه بازیکنان دوست دارند برای تیم ملی بازی کنند. به هر حال فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکل موجود حل شود.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.