کد خبر : 262628
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 10:49
-

صدقیانی زاده: تصمیم دارم حداقل تا ۵ سال آینده هم بازی کنم / نباید از اتفاق بزرگ جام جهانی به سادگی عبور کنیم

صدقیانی زاده: تصمیم دارم حداقل تا ۵ سال آینده هم بازی کنم / نباید از اتفاق بزرگ  جام جهانی به سادگی عبور کنیم

ملی پوش سابق تیم ملی فوتسال معتقد است برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال یک اتفاق بزرگ است که تیم ملی ایران نباید به سادگی فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست بدهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، ملی پوش سابق تیم ملی فوتسال معتقد است برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال یک اتفاق بزرگ است که تیم ملی ایران نباید به سادگی فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست بدهد.

آرزو صدقیانی زاده درباره برگزاری کلاس مربیگری سطح ۲ فوتسال آسیا اظهار داشت: این دوره از کلاس ها به مدت ۸ روز در تهران برگزار شد و از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ عصر در کلاس بودیم. مدرس این دوره شهرزاد مظفر سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان بود البته یک جلسه هم در خدمت آقای فراشی بودیم. کیفیت کلاس‌ها با توجه به مدرس و نفرات شرکت کننده که اکثرا از بازیکنان با تجربه فوتسال کشورمان بودند، بالا بود.

وی افزود: خودم به عنوان یک بازیکن هنوز تصمیم دارم حداقل تا ۵ سال آینده هم بازی کنم و اصلا در این شرایط به مربیگری فکر نمی کنم اما لازم است که با حضور در این دوره ها سطح علمی خودمان را بالا ببریم.

ملی پوش سابق تیم ملی در ادامه با اشاره به برگزاری جام جهانی فوتسال زنان گفت: اخیرا خبر خوشحال کننده‌ای که شنیدیم برگزاری مسابقات جام جهانی برای نخستین بار در فوتسال زنان بود که امیدوارم ایران هم بتواند تیم خوبی در این رویداد جهانی داشته باشد. نباید از کنار این اتفاق بزرگ به سادگی عبور کنیم.

صدقیانی زاده در ادامه تاکید کرد: فوتسال زنان ایران پتانسیل بالایی دارد اما متاسفانه آنطور که انتظار می‌رود این بخش مورد توجه نیست. اعزام‌های برون مرزی ما خیلی کم است این درحالی است که ما موفق شدیم دوبار روی سکوی قهرمانی آسیا قرار بگیریم. جام جهانی فرصت خیلی خوبی است که اینبار پا را از آسیا فراتر بگذاریم خودمان را در سطح جهانی محک بزنیم.

وی در پایان درباره کیفیت لیگ ۱۴۰۲ نیز گفت: امسال هم لیگ خوبی داشتیم. هر چند به دلیل مصدومیت نتوانستم خیلی در خدمت تیمم باشم ولی سایپا در مجموع عملکرد مطلوبی داشت. امیدوارم برای فصل جدید تعداد تیم ها افزایش پیدا کند و اسپانسرهای بیشتری هم در این بخش سرمایه گذاری کنند این روزها فوتسال زنان واقعا نیازمند سرمایه گذاری اسپانسرهای بزرگ است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.